Jr. Category Manager Infant Nutrition

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Untitled design (13)

O zi obisnuita ar decurge astfel...

  • Definește strategiile și planurile de creștere a sub-categoriei bazate pe consumator, cumpărător, cerințele clienților și mediul competitiv.
  • Identifică canalele prioritare pentru subcategorie, înțelege, de asemenea, peisajul omnicanal și colaborează cu stakeholderii relevanti  pentru a recomanda planuri adaptate canaluluiin categorie, în conformitate cu strategia generală a pieței.
  • Recomandă și acceptă obiectivele de distribuție cu colegii din vanzari în timpul procesului de ICP.
  • Dezvoltă și propune mercantizarea magazinului (a subcategoriei din fiecare canal), susține implementarea acesteia și examinează continuu eficacitatea acțiunilor din magazin.
  • Recomandă strategia prețurilor și orientările promoționale (frecvență și nivel de reducere față de media pieței), pe baza managementului mixului, a lanțului valoric, a înțelegerii marjei clienților și a marjei clienților și a cunoștințelor actuale ale pieței / concurenților.
  • Contribuie la procesele MBS, ICP și MBP cu oportunități cheie și posibile planuri de acțiune comercială pentru subcategorie.
  • Participa  în proiectele CATMAN: dezvoltara și comunica planurile către clienți
  • În urma ICP, elaborează planuri anuale pentru fiecare subcategorie pe canal (în raport cu Comercial Lead) și pe client (în relație cu echipa de vanzari) și analizează lunar și trimestrial punerea în aplicare a acestora.
  • Dezvolta vizualurile de POSM (inclusiv RTS): de la dezvoltarea vizuală pana la producție, manipulare și livrare la echipa de vânzări Field / Client
  • Dezvolta împreună cu Channel Managers și echipa KAM - a evenimentelor din categorie / Client
  • Negociază alocarea PFME pentru respectiva categorie / subcategorie în timpul ICP / MBP
  • Monitorizează continuu cheltuielile bugetare în conformitate cu planificarea convenită.

 

Cum poti avea succes?

• 3+ ani de experiență comercială
• Experiență anterioară în marketing si/sau trade marketing
• Evidență demonstrata de succes în relatiile cu clientul, cu o înțelegere clară a procesului de vânzare
• Înțelege comportamentul cumpărătorului
• Înțelege funcțiile cheie ale afacerii
• Abilitatea de a motiva și dezvolta oamenii, bun coechipier
• Engleza este obligatorie

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NESTLE ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NESTLE ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NESTLE ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?