Arhitectul asigură o mare varietate de operațiuni de proiectare arhitecturală în cadrul proiectelor de dezvoltare în curs și viitoare ale organizației, având un potențial mare de creștere profesională în cadrul companiei.
Rolul pe care îl vei juca
Poziția este atribuită în cadrul echipei Retail Asset Management, ceea ce înseamnă că principalele responsabilități vor viza activele operaționale în creștere. Oferă o șansă unică de a explora întregul potențial al unui proiect în anii următori, înțelegând fiecare proiect și cum ar trebui să se adapteze în viitorul apropiat și lung.
Nivelul de experiență în domeniu nu va fi un criteriu eliminatoriu, iar candidatul va avea sprijinul deplin al echipelor de Asset Management și Development Architects, pentru a învăța și a se dezvolta.
Pe măsură ce activele generatoare de venituri cresc și se extind, compania se așteaptă să dezvolte o echipă mai mare de arhitecți în cadrul echipei de management al activelor. Astfel, candidatul trebuie să fie capabil să:
- Colaborează în principal cu echipa de management al activelor, dar și cu alte funcții, precum construcții și dezvoltare, leasing și juridic
- Înțelegeți obiectivele proiectului și urmăriți-le pe parcursul implementării
- Menține o linie deschisă și eficientă de comunicare și schimb de informații cu terții și cu funcțiile implicate
- Coordonează cu toate părțile implicate pentru a atinge obiectivele stabilite și a respecta termenele limită
- Colaborează la proiecte de proiectare privind transformarea activelor existente, de la simple pereți despărțitori și modificări de mobilier până la extinderea clădirii și renovarea generală
- Participați la întâlniri de concept, proiectare și construcție
- Faceți brainstorming idei de proiecte și explorează soluții alternative
- Dezvoltați cercetările, informațiile și machetele necesare și solicitate în conformitate cu planificarea și obiectivele curente
- Mentine si actualizeaza informatiile generale ale proiectului
Elementele tale de construcție ale succesului
- Interacționează eficient cu alți colegi și funcții, comunicând clar și înțelegând obiectivele stabilite.
- Excelente abilități de organizare, planificare, motivare și interpersonale.
- Capacitatea de a înțelege imaginea de ansamblu a proiectului, în raport cu alte specialități de design.
- Gândire critică, rezolvare de probleme complexe, judecată și capacitate de luare a deciziilor.
- Trebuie să aibă o etică puternică a muncii și să fie orientat spre detalii, cu abilități de multitasking.
- Abilitatea de a învăța, implementa și adapta criteriile de dezvoltare ale companiei.
- Abilitatea de a prioritiza munca și de a respecta termenele limită.
- Abilitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale.
- Abilitatea de a lucra într-un mediu de echipă, precum și în mod independent și de a fi autonom.
- Abilitatea de a respecta termenele limită într-un mediu dinamic.
- Disponibilitate de deplasare pentru vizitarea proiectelor companiei, atunci când este necesar.
Cunoștințe și experiență necesare
- Licenta in Arhitectura
- 0 până la 5 ani de experiență în proiectare arhitecturală
- Cunoștințe în software-ul AutoCAD și Microsoft Office
- Bună comandă scrisă și vorbită în limba engleză