Junior account executive

Salar brut
700 - 1000 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam o persoana cu experienta, calma, constiincioasa, cu simt responsabil, cu abilitati de comunicare si organizare

CANDIDATUL IDEAL:

- studii superioare economice

- abilitati de comunicare si lucru in echipa

- scriere corecta a limbii romane

- cunostinte de limba engleza (nivel mediu)

- abilitati de lucru PC pachet MS Office

- capacitate de analiza

- atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare

- creativitate si initiativa

- afinitate pentru domeniul tehnic constituie avantaj

- cunostinte si aptitudini utilizare program de contabilitate

- carnet de conducere categoria B constituie avantaj

RESPONSABILITATI:

- receptionarea, verificare si inregistrarea zilnica a documentelor contabile (facturi achizitii, bonuri fiscale, DVI-uri) pe centre de cost/profit si arhivarea lor in bune conditii

- evidenta furnizori si clienti (emitere facturi, urmarire achitare clienti, plati furnizori, intocmire NIR-uri, deconturi, dispozitii de plata)

- registru de casa si deconturi cheltuieli 

- indosarierea si arhivarea decumentelor rezultate din activitatea firmei 

- obtinerea de autorizatii functionare firma si evidenta lor

- Inregistreaza lunar estimarile veniturilor si cheltuielilor

- mentinerea relatiei cu banca

- reconcilierea soldurilor cu clientii si furnizorii companiei

- intocmeste anual documentele necesare inventarierii.

- oferirea de suport colegilor din departament prin inregistrarea de operatiuni curente aferente furnizorilor, bancilor, productiei, costurilor etc- intocmeste raportari specifice catre grup

- comunicare cu colegii in vederea solutionarii problemelor interne

- asigura relatia intre societatea noastra si diverse institutii ale statului

- sa navigheze cu succes pe internet in identificarea solutiilor pe care nu le are (proactivitate
- responsabilitati front office (emailuri, telefon, fax etc)

- evidenta contractelor firmei

- alte activitati administrative specifice activitatii firmei


Descrierea companiei

Societatea a fost infiintata in anul 2009 si este specializata in comercializarea de utilaje pentru agricultura, lucrari comunale si forestiere

Firma noastra promoveaza si comercializeaza o gama larga de utilaje si echipamente: tractoare, incarcatoare frontale, tocatoare pentru curatarea pasunilor / miristei / santurilor, echipamente pentru intretinerea drumurilor comunale, echipamente de iarna, pentru zootehnie, remorci agricole si forestiere, echipamente pentru zootehnie, etc.

Beneficii

- salariu motivant

- lucru in echipa, mediu placut

- transport asigurat

- bonuri de masa

- telefon de serviciu

- weekenduri si sarbatori legale libere.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MECOMAG H.V. SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MECOMAG H.V. SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MECOMAG H.V. SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?