Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Business Unit: Semnătură Electronică
Departament: Dezvoltare Afaceri
Scopul postului:
Promovarea și vanzarea produselor și serviciilor din portofoliul Business Unit Semnătură Electronică.
Cerințe:
- Minim 1 an experiență într-o poziție de vânzări, preferabil in domeniul IT
- Cunoștințe solide de tehnici și metode de vânzări
- Foarte bune abilități de comunicare, prezentare și client service
- Experiență în lucrul cu MS Office. Experiența în lucrul sisteme de management al clienților (CRM) constituie un avantaj
- Experienta în vânzarea de servicii B2B sau servicii de outsourcing
- Disponibilitate de deplasare in tara pentru diverse intalniri si conferinte
- Permis de conducere categoria B
- Limba engleză – nivel avansat.
Responsabilități:
- Cercetarea permanentă a piaței, identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării produselor și serviciilor din portofoliul Business Unit-ului Semnătură Electronică. Actualizarea bazei de date cu noile contacte
- Vânzarea serviciilor și produselor specifice Business Unit-ului Semnătură Electronică în vederea atingerii targetului de vânzări individual și pe echipă
- Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi
- Promovarea campaniei ”Go Paperless!” și identificarea oportunităților de afaceri în domeniu
- Realizarea ofertelor în concordanță cu strategia de preț
- Participare la negocierea condiţiilor contractuale
- Elaborarea propunerilor de contract şi urmărirea fluxului de aprobări
- Realizarea a diverse rapoarte pe zona de vânzări acoperită.