Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Tip contract :
- Contractul este limitat la 2 ani si angajarea se va face printr-o firma externa de leasing.
Responsabilitati
- Alocarea zilnică de numerar în Charisma și reconcilierea articolelor din lista de verificare furnizată;
- Suport zilnic oferit departamentului de contabilitate;
- Realocarea numerarului, solicitată de departamentele de colectare, operațiuni și vânzări;
- Activarea contractelor, conform unei liste de verificare furnizate pentru eliminarea riscului;
- Suport in contabilitate in conturile latente, responsabil si cu reconcilierea de sfarsit de an cu clientii;
- Transferați banii între compania MBFS și returnați banii clienților;
- Mentinerea registrului general de inventar fix pentru toate cele 3 persoane juridice, mentinerea relatiei cu firma de arhiva si de asemenea cu ANAF pentru amenzi sau toate persoanele juridice.
Calificări
- Licență în Finanțe și Contabilitate sau altă disciplină relevantă, traininguri pe diverse subiecte care acoperă contabilitate generală, analiză fiscală și financiară;
- Cunoașterea principiilor contabilității financiare;
- Bune abilități analitice, inclusiv matematică și statistică;
- Cunoștințe excelente PC – pachet MS Office;
- Programe de contabilitate: Charisma ERP sau alt sistem;
- Abilitatea de a lucra productiv și de a menține relații eficiente în echipe multidisciplinare și multiculturale;
- Atitudine proactivă și bune abilități de rezolvare a problemelor;
- Bune abilități de organizare, o capacitate de prioritizare a sarcinilor;
- Gândire proactivă și orientată spre inițiativă;
- 1 an experienta in domeniul contabil.