Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Absolvent/a studii superioare in domeniul financiar – contabil;
- Experienta minim 6 luni in domeniu specificat;
- Cunoasterea regulilor de corespondenta de afaceri;
- Spirit organizatoric, atent la detalii;
- Cunostinte MS Office;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Limba spaniola si cunostinte SAGA- reprezinta avantaj;
- Atitudine pozitiva, proactiva;
- Seriozitate, disciplina, flexibilitate;
- Persoana dinamica, organizata , politicoasa;
Atribuții și responsabilități:
- Inregistrarea corecta si la zi a facturilor si a altor documente financiar-contabile
- Intocmeste diferite analize solicitate de superiorul direct;
- Este responsabil de registrul de casa si efectuarea platilor din casierie si a documentelor specifice;
- Intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe;
- Efectueaza operatiunile bancare in sistem on line (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc)
Beneficii:
Pe langa salariu fix, oferim:
- bonuri de masa;
- transport asigurat;
- prime de Paste si Craciun;
- zile suplimentare de concediu in functie de diferite criterii;
- Mediu de lucru plăcut și profesionist;
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala si instuire constanta;