607870BR
Introducere
La IBM, munca este mai mult decât o muncă - este o chemare: A construi. A proiecta. A coda. Să consulte. Să gândesc împreună cu clienții și să vândă. Pentru a face piețe. A inventa. A colabora. Nu doar pentru a face ceva mai bun, ci și pentru a încerca lucruri pe care nu le-ai crezut niciodată posibile. Ești gata să conduci în această nouă eră a tehnologiei și să rezolvi unele dintre cele mai provocatoare probleme ale lumii? Dacă da, hai să vorbim.
Rolul și responsabilitățile dvs
Service Desk Level 1 oferă suport clienților și echipelor de rezolvare a clienților și acționează ca un singur punct de contact.
Responsabilitati
- Deschide și atribuie incidente/cereri de servicii conform procesului/procedurilor interne primite din diferite surse: telefon, e-mail, instrumente de ticketing;
- Procesează solicitările de gestionare a utilizatorilor și accesului;
- Comunicați, urmăriți și gestionați centralizarea listelor de distribuție prin Consola de schimb de e-mail;
- Trimiteți e-mailuri în masă și e-mailuri de notificări către client pentru fereastra de întreținere sau indisponibilitatea aplicațiilor și platformelor în domeniu;
- Publicarea documentației pe diferite site-uri;
- Colaborarea și comunicarea cu alte părți interesate ale clienților și echipele de proiect pentru a stabili prioritățile și a asigura soluționarea cererilor de incidente și servicii.
Experienta tehnica si profesionala necesara
Aptitudini necesare
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Terminat/Student în anul trecut la Universitatea Tehnică/IT
- Gândire logică și abilități de rezolvare a problemelor;
- Munca în echipă, bune abilități de comunicare;
Este bine sa ai
Expertiza tehnica si profesionala de preferat
- Absolvent al unei facultăți de IT;
- Cunostinte de limba germana sau franceza reprezinta un avantaj;
- Cunoștințele ITIL reprezintă un avantaj.
Schime de lucru
Programul este organizat în 4 schimburi. Fiecare tură durează o săptămână, iar repartizarea pe tură se face prin rotație.
Cele 4 schimburi sunt
- De la 06:00 până la 14:30 cu 30 de minute pauză de masă;
- De la 08:30 până la 17:00 cu 30 de minute pauză de masă;
- De la 10:30 până la 19:00 cu 30 de minute pauză de masă;
- De la 13:30 până la 22:00 cu 30 de minute pauză de masă;
Echipa lucrează și în timpul sărbătorilor legale care au loc în timpul săptămânii. În perioada sărbătorilor legale lucrează doar o parte din echipă, iar repartizarea se face prin rotație.
Fiecare membru al echipei oferă și asistență la apel. Turul de gardă durează o săptămână, iar repartizarea în tură se face prin rotație. Turul de gardă este în timpul săptămânii între orele 22:00 și 06:00 și în timpul weekendului. Activitățile acoperite de persoana de gardă sunt:
- Oferiți suport în cazul biletelor critice;
- Conectați-vă de 2 ori pe zi în timpul weekendului pentru a efectua sarcini de curățare.
Atât lucrul în timpul sărbătorilor legale, cât și cel oncall, sunt considerate ore suplimentare.
Despre Business Unit
IBM Consulting este afacerea IBM de consultanță și servicii profesionale la nivel mondial, cu capacități de lider pe piață în transformarea afacerilor și a tehnologiei. Cu o expertiză profundă în multe industrii, oferim servicii de strategie, experiență, tehnologie și operațiuni multora dintre cele mai inovatoare și valoroase companii din lume. Oamenii noștri se concentrează pe accelerarea afacerilor clienților noștri prin puterea colaborării. Credem în puterea tehnologiei utilizate în mod responsabil pentru a ajuta oamenii, partenerii și planeta.
Viața ta @ IBM
Îți poftești să înveți mai multe? Sunteți pregătit să rezolvați unele dintre cele mai unice provocări ale lumii? Și gata să modeleze viitorul pentru milioane de oameni? Dacă da, atunci este timpul să ni se alăture, să-ți exprimi individualitatea, să-ți dezlănțui curiozitatea și să descoperi noi posibilități.
Fiecare membru al IBM și cei potențiali ca tine, au o voce, își croiesc propriul drum și își folosesc experiența pentru a contribui la co-crearea și la adăugarea poveștii noastre. Împreună, avem puterea de a face schimbări semnificative – de a modifica structura clienților noștri, a societății și a IBM, pentru a crea un impact cu adevărat pozitiv și pentru a face lumea să funcționeze mai bine pentru toată lumea.
Este timpul să-ți definești cariera.
Despre IBM
Cea mai mare invenție a IBM este IBMer. Credem că prin aplicarea inteligenței, rațiunii și științei, putem îmbunătăți afacerile, societatea și condiția umană, aducând puterea unui cloud hibrid deschis și a unei strategii AI la viață pentru clienții și partenerii noștri din întreaga lume. Reinventăm neliniștit din 1911. , nu suntem doar una dintre cele mai mari organizații corporative din lume, suntem și unul dintre cei mai mari angajatori de tehnologie și consultanță, multe dintre companiile Fortune 50 bazându-se pe IBM Cloud pentru a-și conduce afacerea. La IBM, ne mândrim că suntem primii care adoptă inteligența artificială, calculul cuantic și blockchain. Acum este timpul să vă alăturați călătoriei noastre spre a fi un inovator tehnologic responsabil și o forță pentru bine în lume.
Declarație de locație
IBM vrea să vă aduceți întregul sine la muncă și pentru dvs. acest lucru ar putea însemna capacitatea de a lucra în mod flexibil. Dacă sunteți interesat de un model de lucru flexibil, vă rugăm să discutați cu echipa noastră de recrutare pentru a afla dacă acest lucru este posibil în mediul de lucru actual.
Fiind Tu @ IBM
IBM se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, genetică, sarcină, dizabilitate, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici. IBM se angajează, de asemenea, să respecte toate practicile corecte de angajare în ceea ce privește cetățenia și statutul de imigrare.