Junior Brand Manager - OTC

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

19 milioane+! Unități vândute în România și deși suntem mândri de asta, în această lume a transformării digitale și tehnologice, trebuie să ne întrebăm și asta: cum putem continua să îmbunătățim și să prelungim viețile mai multor oameni?

Credem că răspunsurile se găsesc atunci când oameni curioși, neînfricați și colaborativi ca tine sunt reuniți într-un mediu inspirator. Unde vi se oferă oportunități de a explora puterea digitală și a datelor. Unde sunteți împuternicit să riscați eșecul asumându-vă riscuri inteligente și unde sunteți înconjurat de oameni care vă împărtășesc hotărârea de a face față celor mai grele provocări medicale din lume.

Rolul Juniorului Brand Manager ar fi să definească strategia de produs în acord cu managementul local și departamentul de marketing global și să implementeze planuri/proiecte tactice de sprijin.

Responsabilitățile tale cheie:

responsabilitățile tale includ, dar fără a se limita la:
  • Pregătiți planul de marketing al produsului (dezvoltați strategie și tactici folosind documentația globală a produsului, dacă există).
  • Pregătiți rapoarte periodice privind analiza pieței, analiza concurenților și pregătiți răspunsuri prompte la tendințele pieței
  • Actualizați continuu planurile și prognozele de vânzări. Supravegheați cu atenție lansările de produse noi (în cadrul mixului de marketing). Efectuați vizite pe teren împreună cu forța de promovare (Reprezentanți medicali și reprezentanți ai farmaciei) oferind suport și evaluarea activităților de teren.
  • Prezentați forței de promovare strategia de marketing și monitorizați regulat implementarea corectă a programelor și strategiei.
  • Participa la evenimente organizate de asociatii profesionale din domeniul medical/farmaceutic. Identificați tendințele, oportunitățile și amenințările în funcție de grupurile de produse atribuite și propuneți măsuri adecvate - de la lansări noi până la retrageri.
  • Elaborează și gestionează bugetele și conturile de profit și pierdere pentru a susține activitățile recomandate, asigurând profitabilitatea pe termen lung a produselor, în conformitate cu strategiile grupului.
  • Monitorizează, controlează și întocmește rapoarte periodice privind bugetele de produse, prognozele și cheltuielile; evaluează mixurile de marketing de produse atribuite promovate pentru a evalua performanța produsului, eficiența costurilor și rezultatele.
  • Monitorizează implementarea strategiei de segmentare și țintire în sistemul CRM intern în conformitate cu procedura „Procesare CRM” în vigoare.


Angajamentul față de diversitate și incluziune:

Novartis se angajează să construiască un mediu de lucru remarcabil, incluziv și echipe diverse reprezentative pentru pacienții și comunitățile pe care le deservim.

Cerințe minime

Ce vei aduce la acest rol:
  • Diplomă în studii universitare, de preferință în Medicină sau Marketing.
  • Cunostinte limba romana si engleza atat scris cat si vorbit.
  • Permis de conducere B.
  • Min. 2-3 ani de experiență în industria farmaceutică.
  • Experienta in domenii terapeutice constituie un avantaj.


Cerințe de dorit:
  • Reprezentant medical sau reprezentant de vânzări. experienţă.
  • Experiență de lansare și expunere la cooperarea internațională.


De ce să ia în considerare Sandoz?

500 de milioane de pacienți au fost atinși de medicamentele generice și biosimilare Sandoz în 2020 și, deși suntem mândri de acest lucru, știm că putem face mai multe pentru a continua să ajutăm pionierul accesului la medicamente pentru oamenii din întreaga lume.

Cum vom face asta? Credem că noi perspective, perspective și soluții inovatoare pot fi găsite la intersecția dintre știința medicală și inovația digitală. Că un mediu divers, echitabil și incluziv inspiră noi moduri de lucru.

Credem că potențialul nostru poate prospera și crește într-o cultură fără șef, susținută de integritate, curiozitate și flexibilitate. Și putem reinventa ceea ce este posibil, atunci când colaborăm cu curaj pentru a aborda în mod agresiv și ambițios cele mai grele provocări medicale din lume. Pentru că cel mai mare risc în viață este riscul de a nu încerca niciodată!

Imaginează-ți ce ai putea face aici la Sandoz!

Imaginează-ți ce ai putea face la Sandoz!

Divizia

SANDOZ

Business Unit

COMERCIAL OPS EUROPE SZ

Țara

România

Locul de muncă

București

Companie/Persoană juridică

SDZ ROU

Domeniul funcțional

Marketing

Tip loc de muncă

Full Time

Tip de angajare

Obișnuit

Munca

în schimburi Fără

Talent timpuriu

Nu

#SANDOZ

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sandoz pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sandoz pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sandoz locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?