Detalii job
Locația locului de muncă: București
Program de efort: 8 ore/zi (flexibil)
Program de lucru: interval de timp EET
Limba: engleza
Antecedente clienți : (RO, UE, la nivel mondial)
Rolul clientului: Da
Călătorie necesară: potențial (RO, UE)
Metodologie: Agile/Scrum/Waterfall/OPS
Descrierea postului
Program de formare managerială de 2 ani, urmat de un post permanent de conducere.
Acesta este un program de management Oben care intenționează să formeze, să dezvolte și să integreze liniile viitoare de management. Căutăm tineri profesioniști care sunt dedicați să dezvolte un nivel inegalabil de experiență în afaceri și să se remarce ca lideri printre colegii lor.
Cu sprijinul nostru, ei vor angaja o echipă, își vor comercializa unitățile de afaceri și vor vinde clienților, obținând în același timp informații complete despre management, făcând-o efectiv.
Responsabilitati
Dezvoltarea afacerilor și vânzări
- Crearea de noi oportunități de afaceri prin prospectarea de noi clienți întreprinderi
- Negocierea și încheierea de oferte pe contracte bazate pe servicii
- Participarea la dezvoltarea strategiilor de afaceri
- Susține compania pentru a-și îndeplini obiectivele de afaceri
- Organizarea si coordonarea activitatilor comerciale cu clientii dumneavoastra
- Creați o unitate de afaceri pentru a furniza servicii clienților locali
Management funcțional și personal
- Recrutați, intervievați și potriviți în mod continuu candidații pentru a avea talent deja calificat gata să satisfacă nevoile actuale și anticipate ale clienților
- Angajează, antrenează și evaluează noi angajați.
- Motivează consultanții prin stimulente și feedback pozitiv
Managementul unității de afaceri
- Se asigură că unitatea sa de afaceri își îndeplinește obiectivele și/sau obiectivele financiare.
- Pregătește rapoarte de activitate (KPI) pentru managementul de vârf
- Elaborează și implementează bugete (bonusuri, evenimente etc.)
- Revizuiește, monitorizează și aprobă taxarea și facturarea proiectelor
- Pregătește, validează, monitorizează și execută planuri de risc/contingență de afaceri.
Cerințe
- Licență în Administrarea Afacerilor, Inginerie sau orice domeniu tehnic/de afaceri relevant
- Se preferă experiență anterioară în vânzări și/sau recrutare și/sau management de cont
- Mare interes pentru tehnologiile și furnizarea de servicii Enterprise.
- Confortabil în planificarea și executarea operațiunilor și a foilor de parcurs.
- Cunoștințe de limba engleză, scris și vorbit, franceza reprezintă un plus.
- Permis de conducere
Soft Skills
- Comunicator eficient, bun ascultător, deschis să ofere și să primească feedback
- Automotivat, jucător de echipă, mentalitate intraprenorială
- Gândire critică și atitudine de rezolvare a problemelor