ROLUL POSTULUI:
Executarea actiunilor de cautare/identificare/contractare furnizori pe categorii specifice de activitate
Analiza achizitiilor efectuate si luarea masurilor adecvate pentru reducerea costurilor pe temen lung
Respectarea politicilor de achizitii ale grupului Intersnack
Suport acordat Managerului de Achizitii Romania in executarea achizitiilor strategice
Identificarea de noi furnizori
Mentinerea relatiei cu furnizorii si gestionarea contractelor
Masurarea si imbunatatirea modului de utilizare a contractelor
Construirea unei relatii de parteneriat cu furnizorii care sa genereze valoare adaugata de ambele parti
Urmarirea procesului de management al reclamatiilor-temele principale si serioase
Gestionarea relatiei cu clientul intern
PROFILUL POSTULUI:
Studii superioare
Experienta min 1 an pe o pozitie similara / industrie similara
Engleza – cel putin la nivel mediu, de preferat nivel avansat
Ms Office( Excel,Word) – cunostinte foarte bune
Permis conducere cat. B
Abilitati: analiza si sinteza, rezolvare de probleme, abilitati foarte bune de negociere, atenție foarte buna la detalii, lucru in echipa, flexibilitate si rezistenta la stres, capacitatea de a gestiona un mediu de lucru dinamic si in continua schimbare, autodeterminare, capacitate de lucru in mod independent
BENEFICII SUPLIMENTARE:
Transport asigurat
Abonament servicii medicale private
Abonament Bookster
Bonus anual in functie de indeplinirea obiectivelor profesionale