Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
CERINTE:
Studii superioare, preferabil economice;
Experienta in achizitii strategice - minim 2 ani;
Orientare catre client;
Buna cunoastere si intelegere a proceselor si indicatorilor specifici achizitiilor;
Buna cunoastere si intelegere a principiilor comerciale/de vanzari si marketing;
Experienta in selectia si intretinerea relatiei cu furnizorii;
Bune abilitati de negociere;
Gandire analitica: capacitatea de a analiza si interpreta date numerice;
Gandire strategica: capacitatea de a dezvolta strategii, tactici si a lua decizii pe baza datelor analizate si interpretate;
Capacitatea de intelegere a specificatiilor tehnice a produselor din gama;
Capacitate de a gestiona si a participa la mai multe proiecte cu derulare simultana;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Limba Engleza - avansat;
Excel - nivel avansat;
Nivel rezonabil de disponibilitate pentru calatorii (minim 5-10% din timpul de lucru) la furnizorii si clientii companiei;
Permis de conducere categ. B (de preferat);
Locatie: Tg. Mures
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
Cautare si selectie furnizori; negociere conditii comerciale; mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii din categoria alocata;
Viziteaza si, la nevoie, auditeaza procesele de productie si managementul calitatii din cadrul fabricilor furnizorilor directi;
Identifica si transmite solutii tehnice catre departamentul Vanzari/clienti;
Asigura suport tehnic, in calitate de expert, cu privire la produsele din categoria alocata pentru reprezentantii din vanzari si catre clienti, pe proiectele de impact major;
Sustine si identifica noi oportunitati de proiecte ce pot fi implementate la clientii din portofoliu cu produse din categoria alocata, prin interactiuni frecvente cu reprezentantii de vanzari si clientii companiei;
Comunica intern, catre departamentul de Vanzari, toate schimbarile cu privire la gama si pretul produselor, in formatele agreate;
Urmareste in permanenta componenta si performanta categoriei si ia masuri in consecinta;
Propune si implementeaza noi produse in gama si ia masuri de eliminare a produselor slab performante;
Efectueaza cu regularitate studii de piata, pe produsele din categoria alocata;
Defineste strategia de pricing a categoriei, in functie de obiectivele stabilite;
Defineste strategia promo a categoriei alocate si o concretizeaza printr-o campanie periodica, in functie de strategia promo generala a companiei.
Descrierea companiei
Pentru detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului European privind protectia persoanelor fizice privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa consultati Nota de Informare a Renania Trade privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor, respectiv Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal ale candidatilor, care se gasesc pe pagina de Cariere de pe site-ul companiei noastre.