Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

Opereaza in sistemul informatic informatii cu privire la produsele din portofoliul companiei;
Plasare comenzi de achizitie furnizori;
Cautare si selectie furnizori, comunicare operationala cu furnizorii din categoria alocata;
Identifica si transmite solutii tehnice catre departamentul Vanzari/clienti;
Asigura suport tehnic cu privire la produsele din categoria alocata pentru reprezentantii din departamentul vanzari;
Comunica intern, catre departamentul de Vanzari, toate schimbarile cu privire la gama si pretul produselor, in formatele agreate;
Propune promotii pe categoria alocata si urmareste implementarea si rezultatele etc.

CERINTE:

Studii superioare, preferabil economice;
Orientare catre client;
Limba Engleza - nivel avansat;
Cunostinte Excel - nivel avansat;
Gandire analitica: capacitatea de a analiza si interpreta date numerice;
Capacitatea de intelegere a specificatiilor tehnice a produselor din gama;
Capacitate de a gestiona si a participa la mai multe proiecte cu derulare simultana;
Bune abilitati de planificare si organizare;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RENANIA TRADE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RENANIA TRADE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RENANIA TRADE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?