Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.
Ca parte a acestui proiect și a unei noi echipe, rolul dvs. de cumpărător junior va fi să construiți și să cogestionați o relație puternică cu organizația noastră de clienți și să performați pe baza SLA și KPI-uri definite, în industria clienților de energie și utilități.
Responsabilitati:
- Sprijinirea clienților interni în formalizarea/descrierea cererii lor RFX/Scopul de lucru (context, nevoi, așteptări, buget, termene etc.);
- Întâlnire de lansare a clienților (opțional – în funcție de strategia categoriei și de nivelul strategic al cererii);
- Lista furnizorilor solicitați / Aprovizionarea furnizorilor;
- Creare, publicare, management și analiză RFX;
- Rezumat tehnic și comercial RFX;
- Clarificare/negociere cu furnizorul după cum este necesar (scris și verbal);
- selecția finală RFX;
- Notificări ale furnizorilor (scrise și verbale);
- Administrarea/arhivarea contractului în sistemul(ele) solicitat(e);
- Raportați economiile din achiziții în instrumentul dedicat Companiei;
- Suport pentru interogări pentru utilizatorul final/furnizor;
- Apel de licitație, inclusiv negocieri contractuale;
- Incheierea Acordului de nedivulgare;
- Dovada acordului pentru semnatura electronica (completare si gestiune semnatura);
- Sprijin pentru îmbunătățirea cadrelor contractuale;
- Redactarea contractelor din modele;
- Negocierea contractului cu furnizorul pe baza gamebook-ului categoriei și a instrucțiunilor din categoria de achiziție;
- Due diligence contractului cu furnizorul (dacă este necesar);
- aprobări contract și semnatar;
- Experienta in aprovizionare obligatorie in oricare dintre urmatoarele categorii:
- ACEASTA;
- Indirect (Asistenta Tehnica, Consultanta/Comunicare, Servicii Generale);
- Servicii industriale (Întreținere, Inspecție, Inginerie, lucrări mici și proiect);
- Consumabile industriale (chimice, consumabile, bunuri etc.) - incluse mai sus;
- Logistica/Lantul de aprovizionare/Resurse de transport.
Cerințe:
- Bune cunoștințe de limba engleză și franceză, scris și conversațional;
- Diplomă minimă de liceu (BAC), licența fiind un plus;
- Orientare de bază în operațiuni S2P, Proces PR-PO, Sursă la contract;
- Abilități de tastare / MS Office / Tastatură;
- Experiență de lucru pe SAP, sau Oracle, sau Ariba sau COUPA;
- Experiență în operațiuni de achiziții/aprovizionare obligatorie în oricare dintre următoarele categorii:
- ACEASTA;
- Indirect (Asistenta Tehnica, Consultanta/Comunicare, Servicii Generale);
- Servicii industriale (Întreținere, Inspecție, Inginerie, lucrări mici și proiect);
- Consumabile industriale (chimice, consumabile, bunuri etc.) - incluse mai sus;
- Logistica/Lant de aprovizionare/Resurse de transport;
- BPO minim 2+ ani, operațiuni de achiziții/proces PR-PO, sursă de contract.
Bine de a avea și abilități antrenabile:
- Expunerea la operațiuni de achiziții și managementul aprovizionării/RFX/Managementul contractelor;
- Technology Exposure - SAP Ariba / COUPA / sistem similar, E-Sourcing;
- Voce neutră și accent și gestionarea apelurilor;
- Cunoștințe în domeniul achizițiilor și abilități din industrie.
Beneficii pentru a lucra cu noi:
- O oportunitate excelentă de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
- Dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional prin activități extracurriculare frumoase cu echipa;
- Dezvoltare profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft);
- Salariu competitiv cu set atractiv de beneficii sociale;
- Acces la o varietate de beneficii disponibile prin pachet flexibil personalizabil, în funcție de nevoile fiecărui angajat.