Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati principale:
- Asistarea managerului de categorie in pregatirea planurilor de volum, cifra de afaceri, cota de piata, profitabilitate precum si a planului de activitati si a bugetului de marketing pentru categoria de produse alocata
- Coordonarea si executia activitatilor de marketing alocate, in limita de timp planificata
- Controlul performantei pe proiectele de care este responsabil
- Participarea la supervizarea proiectelor de cercetare de piata, analiza datelor interne si externe si propunerea de actiuni/strategii pentru produsele alocate, pentru a optimiza performanta categoriei de produse pe care lucreaza
- Pregatirea de briefuri de creatie, dezvoltare de produse, ambalaje pe proiectele alocate si urmarirea implementarii lor
- Propunerea si implementarea dezvoltarii de noi produse
- Dezvoltarea si gestionarea relatiei cu agentiile de grafica ambalaj, publicitate, media, cercetare de piata
- Colaborarea cu toate departamentele implicate si cu furnizorii externi pentru a asigura atingerea obiectivelor comune ale categoriilor de produse de care este responsabil
Cerinte:
- Studii superioare – preferabil marketing
- Minim 2 ani experienta in marketing ca Junior Brand Manager/Product Manager
- Capacitate de analiza si sinteza a datelor cantitative
- Capacitate de a lucra in grupuri cross-function
- Cunostinte aplicate cercetare de piata (consumator, retail audit )
- Cunostinte management de proiect
- Cunostinte foarte bune calculator ( EXCEL, Word, PowerPoint )
- Cunostinte foarte bune limba engleza
- Abilitati de comunicare, prezentare si relationare
- Atitudine deschisa, pozitiva si motivatie puternica pentru o cariera in marketing
Oferta:
- Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata
- Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern
- Posibilitatea de ascensiune profesionala
- Salariu motivant, pe masura realizarilor
- Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor