Candidatul ideal
Ești o persoana pasionata de scris, iar calitatea și originalitatea se numara printre principalele calitati ale articolelor tale? Ai cunostinte de baza de web design si editare grafica și ai de spus povesti minunate prin intermediul social media, newsletter, landing page?
Daca da, esti candidatul pe care il cautam!
Compania Conadi isi completeaza echipa cu un copywriter care sa nu fie strain de SEO și de parametrii sai sau de creativitate!
Cerintele postului:
- Abilitati dezvoltate de scriere in diferite stiluri si tonalitati;
- Abilitati de comunicare si vanzare;
- Cunostinte de advertising;
- Rezistenta la stres si flexibilitate pentru munca sub presiunea unui deadline;
- Gandire creativa “out of the box”;
- Organizare si pragmatism;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Cunostinte pentru realizarea de research-uri;
- Sa fie la curent cu ultimele tendinte in tehnologie;
- Initiativa si inovare;
- Cunostinte solide de limba engleza.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Dezvoltarea de idei si concepte creative/material publicitar;
- Familiarizarea cu brandul, produsele sau serviciile si publicul tinta al companiei si concurentilor acesteia;
- Stabilirea tipurilor de continut care vor fi necesare (articole, interviuri, infografice, video, ppt-uri, galerii foto, animatii, etc.)
- Scrierea de copy-uri (texte publicitare) originale, persuasive;
- Scrierea de nume pentru produsele/serviciile/pachetele/brandurile companiei;
- Scrierea de texte pentru materiale precum: afise, brosuri, flyere, cataloage de produse, bannere, spoturi audio/video, landing page-uri, social media, scrisori de vanzare, etc.;
- Adaptarea mesajului unei campanii pentru toate mijloacele de promovare;
- Monitorizarea impactului mesajelor comunicate in cadrul fiecarei campanii;
- Scrierea/editarea continutului stabilit, conform planului (ajustare rezolutie, crop, luminozitate, contrast, corecturi) care sa fie folosite pe site sau social media.
- Includerea de link-uri relevante catre sectiuni din web-site in continutul scris.
- Publicarea continutului creat.
- Adaptarea continutului (daca este cazul) conform feedback-ului cititorilor si reluarea promovarii acestuia.
- Research pentru brandul, produsele, sau serviciile promovate, dar si in legatura cu website-urile concurentei.
- Research pentru a identifica profilul publicului tinta.
- Implementarea activitatii de promovare a continutului publicat.
- Monitorizarea impactului continutului publicat (in rezultatele Google, reactiile cititorilor si social media).
- Participarea la conferinte de presa, seminarii, prezentari etc.
Descrierea companiei
CONADI a fost infiintata in Bucuresti, in, ca o companie privata romaneasca concentrata pe oferirea de servicii de consultanta in sectorul imobiliar.
In timp, compania s-a extins si si-a diversificat portofoliul de servicii furnizate, dezvoltand, pe langa divizia de Brokeraj si Consultanta Imobiliara, pe cele de Management de Proiect, Evaluari Active, Administrare de Proprietati, Dezvoltare si Planificare, Investitii & Finantare si, nu in ultimul rand, Marketing si Comunicare, devenind astfel una dintre putinele companii care ofera SERVICII IMOBILIARE INTEGRATE.
Aceste servicii sunt furnizate prin intermediul unei echipe de profesionisti care stiu sa imbine spiritul antreprenorial cu o intelegere perfecta a dinamicii pietei imobiliare, toate transpunandu-se in final intr-un grad ridicat de satisfactie a clientului.
Credem intr-o crestere puternica si in dezvoltarea parteneriatelor de succes cu fiecare client. Aceasta realizare porneste de la cinci caracteristici de baza:
Credem in oameni. Ca brand de servicii, tintim spre relatii deschise si benefice cu oamenii: parteneri si in special clienti. De aceea suntem mereu alaturi de fiecare dintre ei. Numim acest lucru ORIENTARE SPRE CLIENT. Credem in flexibilitate, una dintre cele mai importante trasaturi ale unei companii de consultanta. Adaptam in mod constant serviciile noastre nevoilor clientilor, imbunatatindu-le calitatea si oferind astfelsatisfactie garantata. Numim acest lucru PASIUNE PENTRU EXCELENTA. Credem in principii morale puternice si le mentinem indiferent de ceea ce facem. Numim acest lucru INTEGRITATE. Credem in calitatea si in importanta serviciilor integrate. Numim acest lucru INTEGRARE. Credem in a fi vizionari, de aceea privim mai mult in viitor. Cautam oportunitati pentru a le oferi clientilor nostri, gandindu-ne intotdeauna ca nu exista imposibil, ci doar foarte greu. Numim acest lucru DETERMINARE.
Pe baza acestor valorii in care noi credem, promisiunea noastra fata de clienti devine obiectivul nostru zilnic:
OFERIM SOLUTII CARE LARGESC PERSPECTIVELE PRIN SERVICII IMOBILIARE INTEGRATE.