Junior expert achizitii publice - participa la intocmirea si gestionarea ofertelor tehnico – economice, conform specificatiilor, pentru executia lucrarilor.
Responsabilitatile postului:
• Identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale privitoare la contractele de achizitii publice specifice firme
• Procurarea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante
• Intocmirea documentatiei ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, completarea formularelor aferente licitatiei
• Verificarea documentelor de calificare
• Participarea la elaborarea ofertei
• Selectarea si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari;
• Mentinerea legaturii cu furnizorii de echipamente si servicii;
• Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate
Cerinte:
• Studii superioare tehnice
• Experienta minima in domeniul achizitiilor publice
• Cunostinte in utilizarea SEAP/SICAP
• Experienta in planificarea achizitiilor
• Experienta in elaborarea documentatiilor de atribuire
• Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv
• Asigurare medicala privata
• Laptop, telefon
• Integrarea intr-un mediu placut si confortabil