S&P Global Corporate
Rolul : Junior HR Administrator
Echipa: Acest rol se află în echipa noastră EMEA People (HR) Services, o echipă de 8 persoane care oferă asistență People Services pentru 23 de țări EMEA. Echipa actuală are sediul în Malaezia, Polonia, România, Africa de Sud și Marea Britanie. Rolul va raporta directorului asociat, People Services, cu sediul în Marea Britanie.
Impactul: Junior HR Administrator oferă asistență de primă linie angajaților noștri, oferind sfaturi și asistență cu cunoștințe, precum și efectuarea unei administrări precise pentru ciclul de viață al angajaților. Facem schimbări și îmbunătățiri experienței angajaților pe măsură ce ne dezvoltăm procesele și sistemele de oameni.
Ce este în el pentru tine:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă de Global People Services cu o oportunitate excelentă de a învăța cele mai bune practici și de a adăuga valoare prin îmbunătățirea proceselor și a tehnologiei.
- Oportunități bune pentru oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul funcției de oameni.
- Oamenii în primul rând abordarea politicilor privind beneficiile globale și timpul liber.
Responsabilitati:
- Răspunsul la întrebările din Marea Britanie și România („bilete”) ridicate în Service Now (sistemul intern de gestionare a cazurilor de resurse umane) de către angajați în cadrul acordurilor de nivel de servicii convenite în colaborare cu alți membri ai echipei.
- Aprobați cererile de date în Workday (sistemul HR) după cum este necesar, inclusiv absența, schimbările de loc de muncă, mișcările de mobilitate globală etc. și completați documentația necesară în legătură cu angajatul.
- Efectuați procesele ciclului de viață de la capăt la capăt pentru angajați împreună cu părțile interesate interne și cu echipa People Services.
- Dezvoltați cunoștințele și înțelegerea politicilor, practicilor și procedurilor de resurse umane, inclusiv beneficiile angajaților și ajutați la menținerea Ghidurilor de referință rapidă (QRG) în biblioteca noastră internă.
- Luați legătura cu furnizorii noștri de beneficii și cu echipele de salarizare pentru a vă asigura că datele sunt reflectate cu acuratețe pentru administrarea beneficiilor și a salariilor.
- Menține fișierele electronice ale angajaților.
Ce căutăm:
- Administrator de resurse umane puternic, cu cel puțin 2 ani de experiență în resurse umane, care ar fi putut lucra anterior într-un mediu de resurse umane/People, ideal într-o organizație globală.
- Cunoașterea politicilor și proceselor de resurse umane din Marea Britanie și România ar constitui un avantaj.
- Experiență de zi de lucru și/sau service Acum un avantaj.
- Limba engleză fluentă (scris și vorbit).
- Bună înțelegere a Excel și Word.
- Atitudine organizată și orientată spre soluții, angajat să rezolve problemele și să răspundă nevoilor clienților în timp util.
- Cel puțin 1 zi pe săptămână (luni) se lucrează de la birou
Lucru flexibil
Ne mândrim cu agilitatea și diversitatea noastră și salutăm cererile de a lucra în mod flexibil. Pentru majoritatea rolurilor, orele flexibile și/sau un element de lucru la distanță sunt de obicei posibile. Vă rugăm să discutați cu noi la interviu despre tipul de aranjament care este cel mai potrivit pentru dvs. Vom încerca întotdeauna să fim adaptabili oriunde putem.
Despre declarația companiei:
S&P Global oferă informații esențiale care stimulează luarea deciziilor. Oferim organizațiilor de top din lume datele potrivite, tehnologiile conectate și expertiza de care au nevoie pentru a merge mai departe. Ca parte a echipei noastre, veți ajuta la rezolvarea provocărilor complexe care echipează companiile, guvernele și indivizii cunoștințele necesare pentru a se adapta la un peisaj economic în schimbare.