Vorbesti engleza si germana sau franceza? Acesta poate fi jobul potrivit pentru tine!
Cunoştinţe:
- Cunoașterea ITIL Service Delivery (procedura privind incidentele, problemele și administrarea modificărilor)
- Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor
- Abilități de depanare și aplicații shrink-wrapped (MS Office, Adobe etc.)
- De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC
- Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out, routere wireless
- Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.
- Expunerea instrumentelor de resetare a parolei
- Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.
- Experienta anterioara in suport IT in mediul Corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti
Despre tine:
- Cunoașterea proceselor ITIL.
- Bune abilități interpersonale și de comunicare.
- Orientarea serviciilor clienților și capacitatea de a lucra în echipă.
- Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională.
- Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali.
- Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.
- Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.
Experienta necesara:
- Certificat profesional în sisteme de operare Windows și rețele
- Cunoașterea următoarelor limbi străine:
- Engleză avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
- A doua limbă (germană sau franceză) avansat (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
- + 6 luni de experiență relevantă
- Experienta anterioara pe o pozitie de relatii cu clientii este o cerinta a postului.
- Experienta anterioara in suport tehnic constituie un avantaj.
Aplica acum - Aventura te asteapta!