Candidatul ideal
Profilul candidatului ideal:
Studii Universitare la nivel de licenta, finalizate sau in curs de desfasurare, preferabil cu specializare in domeniul economiei sau marketing; ideal specializare Cibernetica Economica si Statistica;
Preferabil 1-2 ani experienta in marketing sau departmente cu activitate de strategie de piata si dezvoltare;
Experienta anterioara in lucrul cu platforme ERP si abilitati avansate de utilizare a Microsoft Office (Excel – nivel foarte bun);
Gandire analitica si abilitati bune numerice;
Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;
Dorinta de a se dezvolta intr-un mediu de business tanar, dinamic si implicarea in proiecte interesante, de perspectiva pentru companie;
Initiativa bazata pe solutii practice menite sa dea rezultate si abilitati foarte bune de organizare.
Descrierea jobului
Pozitia face parte din departamentul de marketing si este localizata la sediul central al companiei din Bucuresti. Pozitia implica 90% munca de birou si deplasari ocazionale pe teren in functie de activitatile desemnate.
Care va fi rolul colegului nou?
Asigura derularea campaniilor de loializare a clientilor, gestionarea bazei de date cu clientii fideli, colaborarea cu companiile de date de piata si comunicarea lunara a datelor de piata in cadrul organizatiei.
Principalele responsabilitati:
- Gestiunea cardurilor de fidelitate: vei monitoriza stocul de carduri anual, vei mentine relatia cu furnizorul de carduri, vei transmite seriile de card si layoutul, vei verifica si actualiza Regulamentul cardului de fidelitate;
- Intretinerea locatiilor Dona in Google Maps: localizare, orar, recenzii, inscrierea celor noi si stergerea celor vechi;
- Derularea campaniilor de SMS gandite de CRM si intocmirea rapoartelor privind numarul trimiterilor, valoarea si statusul abonamentului;
- Transmiterea campaniilor de SMS conform cererilor interne si planificarii anuale spre operatorul telefonic;
- Centralizarea datelor pentru raportul lunar de analiza;
- Coordonarea si gestiunea activitatii de comunicare cu pacientii, cu privire la primirea de felicitari, solicitari si reclamatii;
- Administrarea partiala a bazei de clienti; Colectarea SMS-urilor pentru dezabonare si transmiterea listei pentru ridicarea acordurilor GDPR;
- Intocmirea de rapoarte de evidenta pentru stocuri, numarul de gratuitati oferite si bonurile eligibile;
- Verificare stoc si cerere dezactivare pop-up pentru locatiile care au finalizat stocul alocat.
Pe masura ce se va familiariza cu procedurile interne, colegul nou va veni in ajutorul CRM Manager cu urmatoarele:
- Consolidarea rapoartelor de vanzari atat la nivel national cat si regional cu insight-urile din actiunile de marketing si identificarea zonelor in care trebuie intreprinse actiuni suplimentare;
- Furnizeaza rapoarte de retail audit (CEGEDIM, IQVIA, monitorizare activitati promo a competitorilor, alte surse);
- Monitorizeaza armonizarea nomenclatoarelor proprii cu cele ale furnizorilor de date retail audit (CEGEDIM si IQVIA) pentru asigurarea acuratetii datelor de cota de piata;
- Face rapoarte asupra ROI in urma campaniilor desfasurate, conform sistemelor de masurare gandite de CRM inaintea campaniei, le publica dupa validarea CRM.
Ce iti putem oferi:
- O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist!
- Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic;
- Un salariu competitiv (cu un sistem de bonusuri);
- Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi un telefon al companiei, laptop, tichete de masa, asigurare privata de sanatate inclusa in planul de retentie; card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;
- Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
- Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;
Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.
Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile voastre.
Descrierea companiei
Alatura-te si tu echipei DONA!
Infiintata in anul, Farmaciile DONA si-au construit o reputatie solida in cei peste 25 de ani de activitate, fiind astazi unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania.
Detinute de . SIEPCOFAR . – o companie cu capital 100% romanesc. In oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi intampinat zilnic cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Investitiile continue in cursuri de formare si specializare pentru angajati, punerea la dispozitia pacientilor a unui portofoliu variat (format atat din medicamente, cat si din produse parafarmaceutice si cosmetice), ofertele comerciale competitive si campaniile de educare, informare si preventie, precum si oferirea tuturor informatiilor necesare administrarii optime si sigure a medicamentelor, vizand doar interesul medical al pacientilor, recomanda DONA ca pe un partener pe termen lung.
Peste de profesionisti in domeniul sanatatii lucreaza in Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel calitativ. Punem pasiune pentru profesie, etica, talent de a munci cu oamenii si excelenta. Gandim serviciile DONA, pentru clienti, pentru a le oferi consiliere medicala zi de zi si tot pentru ei gandim initiative de educatie medicala. Avem platforme de dezvoltare profesionala pentru ca farmacistii din reteaua noastra sa fie mereu la curent cu noutatile relevante din domeniu si sa poata exercita profesia cu pasiune zi de zi, conform statutului de farmacist.
Daca impartasim aceleasi valori, vino sa faci parte din echipa dedicata DONA!