Pentru clientul nostru, companie de top ce activeaza in domeniul lactatelor, avand 24 de ani de experienta in Romania, angajam in vederea extinderii Specialist Call Center.
Se Asigura: mediu de lucru corect, suport pentru integrare in organizatie, mentorat, plan de gestionare a carierei, plan de salarizare, compensatii si beneficii.
Cerintele de baza ale postului:
Abilitati de comunicare si relationare.
Capabil sa utilizeze Ms Office la un nivel avansat.
Limba engleza vorbit si scris nivel mediu-avansat.
Experienta pe un post similar minim 1 an.
Profilul candidatului ideal:
Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.
Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti.
Atitudine deschisa fata de schimbare, si perceperea schimbarii ca pe o oportunitate de evolutie.
Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, in termenul stabilit.
Orientat pe desfasurarea activitatilor si finalizarea proiectelor in termenele stabilite.
Capacitatea de a trata problemele aparute ca oportunitati in realizarea obiectivelor.
Deschidere si responsabilitate fata de valorile etice general valabile.
Descrierea job-ului:
Prospectarea pietei
Gestionarea bazelor de date
Contactarea telefonica a potentialilor clienti
Gestionarea corespondentei electronice cu clientii
Gestionarea relatiei cu clientii
Analiza activitatilor desfasurate, prelucrarea datelor si informatiilor statistice
Intocmirea de rapoarte specifice
Salarizare si beneficii:
Sistem de salarizare
Tichete de masa
Descrierea companiei:
Infiintata in urma cu 24 de ani, astazi este una dintre cele mai importante investitii in productia de lactate din judetul Alba.
Accentul este pus pe produsele traditionale si pe protejarea lor in reteta originala.
Compania comercializeaza produsele atat in Romania cat si in Europa.