Calificări cheie:
Cunoștințe bune de germană sau engleză
Cunoștințe excelente de MS Excel
Atenție excepțională la detalii
Bucurați-vă de lucrul cu volume mari de date
Abilități eficiente de comunicare verbală și scrisă
Autoîncepător și jucător de echipă
Evidența identificării oportunităților de îmbunătățire, a recomandării de soluții și a implementării acestora
Abilitatea de a lucra eficient în termene limită și livrabile de profil înalt, cu supraveghere minimă
Descrierea postului:
Gestionați, organizați și validați volume mari de date legate de prețurile de achiziție
Lucrează cu parteneri de afaceri interfuncționali, precum și cu membrii echipei interne; mentine contactul cu furnizorii (cotatie de pret, renegociere)
Sarcini de suport pentru echipa operativa de achizitii
Rezolvarea problemelor legate de prețurile de achiziție
Descrierea Companiei
www.alphas.ro
Servicii Alpha Aftermarket: Compania noastră, parte a SAG - Swiss Automotive Group oferă următoarele servicii pentru grup:
- Intretinerea catalogului electronic
- Controlul facturilor
- Controlul afacerii
- Contabilitate
- Achizitii
- Dezvoltare de software
Suntem mândri să fim un partener de încredere pentru grup, creând în același timp un mediu de lucru dinamic care promovează spiritul de echipă și dezvoltarea individuală în rândul angajaților noștri.
SAG AG: Swiss Automotive Group este un grup corporativ deținut de două familii elvețiene, care oferă o gamă completă de servicii pentru piața de întreținere a vehiculelor din Elveția și alte țări europene.
SAG este furnizor lider de soluții inovatoare și cuprinzătoare pentru piața de întreținere a vehiculelor din Elveția.