Chain IQ este o companie independentă, globală de servicii, care oferă achiziții strategice, tactice și operaționale clienților săi. Chain IQ operează din principalele sale centre – Zurich (sediu), New York, Londra, Singapore, Mumbai și București – și deservește în prezent peste 20 de țări (inclusiv Germania, China, Hong Kong, Japonia și Australia).
Căutăm o persoană dinamică, flexibilă și jucatoare de echipă, profesionist foarte motivat, pasionat de munca sa, dispus să acționeze și să obțină rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de consultant junior pentru operațiuni de achiziții și servicii pentru clienți, vorbitor de franceză .
Responsabilitățile principale vor include:
Sprijinirea șefului biroului de achiziții operaționale și servicii clienți și a echipei regionale de achiziții operaționale și serviciu pentru clienți. Conduce să provoace funcțiile onshore pentru a asigura utilizarea optimă a sistemelor și capabilităților biroului de achiziții operaționale și clienților. Furnizarea de servicii, și anume:
- asistență de prim nivel pentru partenerii de afaceri interni, partenerii externi de achiziții și furnizorii terți, în conformitate cu SLA-urile, OLA-urile, KPI-urile convenite, inclusiv timpii de răspuns și rezoluție
- gestionarea, întreținerea și documentarea cererilor, întrebărilor și soluționării clienților prin soluția lor de ticketing în raport cu un catalog de servicii definit.
- întreținerea sistemelor de management al cunoștințelor și a materialelor educaționale pentru clienți (de exemplu, ghiduri „cum să”) pentru a asigura eficiența și eficacitatea continuă a procesului și satisfacția clientului
- gestionarea zilnică a proceselor operaționale și sprijinirea proceselor operaționale și P2P relevante pentru a asigura comanda și primirea corectă și în timp util a bunurilor și serviciilor (de exemplu, integrarea furnizorilor, gestionarea/întreținerea catalogului, alte date de gestionare/întreținere, interogări la biroul de asistență) (voce și scris), procesare și asistență PR/PO etc.)
- utilizarea optimizată și conformă a proceselor, platformelor și canalelor definite de achiziții prin îmbunătățirea continuă (susținută de resurse interne de excelență a proceselor), educarea utilizatorului final, lansarea/extinderea/îmbunătățirea platformei P2P (inclusiv analiza datelor/lacunelor, testare, utilizatorul final). training și managementul schimbării)
Furnizarea de contribuții ale experților într-o gamă largă de probleme de proces și sistem P2P, soluții și strategii, după cum este necesar, de exemplu pentru a sprijini extinderea/îmbunătățirea serviciilor clienților existente sau integrarea/implementarea noilor clienți
Asigurarea KPI și SLA funcționale
Profilul tau:
- Dorind să accepte provocarea de a sprijini configurarea funcției Operational Procurement & Client Service Desk de la zero și activitatea legată de tranziția către SSC
- Bilanț dovedit de succes într-un rol similar
- Bună înțelegere a platformelor, proceselor și bunelor practici de Achiziții Operaționale, Helpdesk și P2P (Experiența Coupa este de dorit, dar nu esențială)
- Bune abilități de rezolvare a problemelor cu o puternică orientare către clienți
- Gravitas și abilități de influență pentru a avea impact la toate nivelurile organizaționale
- Abilitatea de a conduce performanța și îmbunătățirea continuă
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză și franceză (nivel C1)