Prezentare generală a companiei
GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri de piață mondiali cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.
Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizări. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.
Esti unul dintre noi?
GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statutul de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.
Ce vei face
- Responsabil cu gestionarea tranzactiilor si comenzilor
- Examinați cererile de achiziție și identificați sursele de aprovizionare
- Identificați și rezolvați problemele de procesare PO/PR
- Gestionează procesul de cumpărare spot și licitare
- Conduce relația cu furnizorii la nivel de fabrică/funcție și oferă suport zilnic pentru operațiunile fabricii
- Generați PO din solicitarea aprobată
- Sprijină măsurarea conformității și raportarea operațională
- Menține interacțiunile profesionale cu furnizorii externi, precum și un parteneriat puternic cu utilizatorii clienți
Ce ar trebui să aduci
- Jucător de echipă, motivație ridicată, atitudine pozitivă, flexibilitate
- Abilități de comunicare foarte eficiente cu părțile interesate și furnizorii
- Fluență în limba engleză și altă limbă a UE (atât verbal, cât și scris)
- Bune abilități de prezentare
- Cunoștințe SAP (modul MM și SD) - funcționalitatea utilizatorului final este un plus
- Cunoașterea proceselor de cumpărare pentru a plăti este un avantaj