Un instantaneu al zilei dvs.
Vă veți asigura că aplicațiile de bază pentru raportarea financiară funcționează, precum și că sunt parcursi pașii necesari de pregătire pentru diferite rapoarte/procese financiare.
Conduceți procesele de gestionare a schimbării și de testare în concordanță cu departamentele noastre de clienți și cu echipele noastre de dezvoltare. Veți sprijini utilizatorii noștri finali cu activitățile lor în aplicațiile noastre. În continuare, veți colabora la îmbunătățirea constantă a proceselor și la implementarea ajustărilor necesare ale acestora.
Cum vei avea impact
- Oferiți suport utilizatorilor finali unei comunități de utilizatori din întreaga lume cu privire la aplicațiile de raportare financiară și de închidere (tehnologie non-SAP)
- Activați, executați și monitorizați activitățile de pregătire a sistemului
- Asigurați livrarea la timp a datelor financiare în condiții de egalitate
- Contribuie la noile noastre proiecte de dezvoltare
- Sprijină rolul de management al serviciilor, inclusiv. Urmărirea actualizărilor software (Service Packs), cooperare cu echipa de bază, ITILmanagement
- Inovarea altor soluții/procese IT pentru sistemele din domeniul de întreținere, inclusiv. asistență și documentație ulterioară pentru utilizatorii finali cu privire la aceste noi versiuni
Ce aduci
- Diplomă universitară în Informatică (Afaceri), Tehnologia Informației sau Administrarea Afacerilor (cu accent/interes în procesele IT sau management)
- Experiență profesională de minim 1 an în proiectarea și operarea infrastructurii pentru medii SAP sau în operațiuni IT/întreținere sau contabilitate financiară
- Aveți o afinitate cu infrastructurile IT moderne și cunoașteți tendințele tehnologice esențiale, actuale în IT
- Vă place să combinați cunoștințele IT cu sarcini de lucru în domeniul aplicațiilor de Raportare financiară sau/și managementului datelor financiare
- Ai talent organizatoric, cum ar fi lucrul în echipă, și folosești un stil de comunicare clar, precum și un mod structurat de lucru
- Aveți experiență în produsele MS Office și aveți o afinitate cu aspectul și designul
Despre echipă
În unitatea noastră de afaceri Aplicații industriale, oferim un portofoliu cuprinzător de soluții digitale în sectorul petrolului și gazelor și în alte industrii de proces, cuprinzând echipamente rotative, electrificare și soluții pentru afaceri submarine.
Urmăriți videoclipul nostru pentru a vedea ce facem.
Cine este Siemens Energy?
La Siemens Energy, suntem mai mult decât o simplă companie de tehnologie energetică. Întâmpinăm cererea în creștere de energie în peste 90 de țări, asigurându-ne totodată că clima noastră este protejată. Cu peste 92.000 de angajați dedicați, nu numai că generăm energie electrică pentru peste 16% din comunitatea globală, dar ne folosim și tehnologia pentru a ajuta la protejarea oamenilor și a mediului.
Echipa noastră globală se angajează să transforme energia durabilă, fiabilă și accesibilă în realitate, depășind limitele a ceea ce este posibil. Susținem o moștenire de 150 de ani de inovație care ne încurajează căutarea de oameni care să ne sprijine concentrarea asupra decarbonizării, noilor tehnologii și transformării energetice.
Angajamentul nostru față de diversitate
Din fericire pentru noi, nu suntem toți la fel. Prin diversitate generăm energie. Ne descurcăm pe incluziune și energia noastră creativă combinată este alimentată de peste 130 de naționalități. Siemens Energy celebrează caracterul – indiferent de originea etnică, sex, vârstă, religie, identitate sau dizabilitate. Energizăm societatea, întreaga societate și nu discriminăm pe baza diferențelor noastre.
Locuri de muncă și cariere: https://jobs.siemens-energy.com/jobs