Despre Regnologie
Regnology este o firmă de tehnologie lider cu misiunea de a aduce siguranță și stabilitate piețelor financiare. Având un accent exclusiv pe raportarea de reglementare și peste 7.000 de instituții financiare, 30 de autorități de reglementare și 20 de autorități fiscale în calitate de clienți, suntem poziționați în mod unic pentru a aduce o calitate mai mare a datelor, eficiență și economii de costuri tuturor participanților pe piață. Cu peste 900 de angajați în 12 țări și un model unificat de asimilare a datelor care ne alimentează activitatea, clienții noștri pot implementa rapid și pot obține valoare din soluțiile noastre și pot ține cu ușurință pasul cu schimbările de reglementare în curs. Pentru mai multe informații, vizitați www.regnology.net
Ce vei face:
Coordonatorul Junior Service va fi o parte cheie a Departamentului de Succes al Clientilor din Biroul nostru de Succes al Clientilor, Timisoara, Romania. OSC acționează ca punte între clienții noștri și operațiunile noastre interne. Există un număr semnificativ de puncte de contact atât interne, cât și externe, ceea ce înseamnă că, la rândul său, rolul în sine este de mare profil și poate influența semnificativ atât reputația afacerii, cât și Departamentul de succes al clienților însuși. La rândul său, asta înseamnă că atitudinea și abordarea persoanei împlinitoare vor afecta peste tot. Cu o abordare corectă, lucrând cu diverși colegi și echipe, vor exista oportunități de succes și de colaborare pentru rezultate și mai bune în viitor.
Este necesar să ne menținem operațiunile în flux, să gestionăm rezultatele și să obținem cele mai bune rezultate disponibile cu capacitatea disponibilă. Având în vedere atât de mult din operațiune, există multe oportunități de a învăța și de a vă dezvolta pe dvs. și poziția în sine în viitor.
Responsabilitățile tale cheie sunt:
- Comunicații cu clienții, notificându-i despre actualizările companiei și despre starea serviciului
- Urmărirea sarcinilor departamentale pentru membrii echipei, aceasta ne ajută să obținem rezultate colective standardizate
- Suport administrativ de birou pentru Departamentul de succes al clienților, pentru CSO și Manager de incidente
- Examinarea recurentă a escaladării Biletelor conform standardelor existente, pentru a se asigura că biletele trec prin sistem și nu devin inactive.
- Gestionarea serviciului clienți pentru baza noastră de clienți Tech Touch
- Asistență în îndeplinirea rolului de manager de incidente
De ce ar trebui să decidem pentru tine:
- O atitudine încrezătoare cu dorința de a se angaja cu sarcini și probleme
- Experienta in relatia cu clientii
- Cunoștință într-o varietate de aplicații software
- Abilitatea de a dezvolta relații puternice cu părțile interesate interne
De ce ar trebui să decideți pentru noi:
- Să creștem împreună – caracterul nostru de start-up vă permite să ne proiectați viitorul
- Promovăm munca la distanță și programul de lucru flexibil pentru a crea un echilibru pozitiv între viața profesională și viața privată
- Îți oferim oportunitatea de a-ți asuma responsabilitatea și de a participa la proiecte internaționale
- Pe lângă programul nostru de prieteni, oferim numeroase oportunități de antrenament individuale și ample în timpul cărora puteți explora domenii tehnice și funcționale
- Suntem mândri de atmosfera noastră de lucru pozitivă, caracterizată de o echipă de sprijin în diferite locații și țări și de comunicare transparentă la toate nivelurile
- Împreună suntem mai buni - întâlniți-vă colegii la numeroasele noastre evenimente de echipă
- Vă oferim evenimente sociale regulate, băuturi de vineri după-amiaza etc.
Esti interesat? Aplica acum!
https://www.regnology.net
Alte intrebari? Simțiți-vă liber să luați legătura:
[email protected]