Junior Service Desk role with Greek

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Interviuri imediate.

Una dintre cele mai mari companii de tehnologie din România caută IT Service Desk cu greacă și engleză pentru a se alătura echipei!

OBIECTIVELE POSTULUI:

Oferirea de suport tehnic prin telefon sau email facand dovada de profesionalism in relatia cu clientii.

COMPETENȚE POSTERIOR:

  • Bune abilități interpersonale și de comunicare
  • Cunoașterea următoarei limbi străine: engleză avansat (scris, citit, folosirea limbii conversaționale)
  • A doua limbă greacă avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
  • Experiență în utilizarea software-ului de înregistrare a apelurilor;
  • Experiența în depanarea Microsoft Office cu accent pe MS Word, MS Excel MS PowerPoint și Outlook reprezintă un plus
  • Se preferă experiență anterioară ca inginer de asistență clienți/executiv de asistență tehnică;
  • Bună înțelegere a proceselor de management al infrastructurii; o bună înțelegere a cadrului de proces precum ITIL ar prezenta un plus;
  • Cunoștințe de bază ale sistemelor de operare bazate pe Microsoft, cu accent pe Windows X;
  • Înțelegerea de bază a setării și configurării hardware a computerului

RESPONSABILITATI:

  • Pentru a oferi suport tehnic prima linie/a doua linie; să răspundă la întrebările de asistență prin telefon, e-mail, chat și web
  • Pentru a menține un nivel ridicat de servicii pentru clienți pentru toate întrebările de asistență și pentru a respecta toate principiile de management al serviciilor
  • Să vă asumați problemele utilizatorilor și să fiți proactiv atunci când vă ocupați de problemele utilizatorilor
  • Înregistrarea / verificarea detaliilor clientului-Identificarea problemei și clasificarea / prioritizarea incidentului
  • Crearea unui bilet în instrumentul ITSM
  • Referire KB pentru soluție/rezolvare și încercare de rezolvare
  • Reatribuirea biletului la L2 dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)
  • Realocarea biletului către PRG-uri dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)
  • Dirijarea / Urmărirea biletelor cu alte PRG-uri
  • Înregistrarea tendințelor de apeluri și identificarea întreruperilor în mod proactiv
  • Crearea biletelor pentru copii și etichetarea acestora cu biletul cu probleme
  • Apelați înapoi utilizatorul și confirmați rezoluția (unde este cazul)

BENEFICII:

  • Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic.
  • Tichete de prânz
  • Deducerea de fitness
  • Asigurari de sanatate si schema dentara
  • Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă
  • Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills)

Dacă ești interesat și crezi că te poți potrivi, nu ezita să aplici!

Te voi contacta imediat!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Search Talent pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Search Talent pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Search Talent locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?