Interviuri imediate.
Una dintre cele mai mari companii de tehnologie din România caută IT Service Desk cu greacă și engleză pentru a se alătura echipei!
OBIECTIVELE POSTULUI:
Oferirea de suport tehnic prin telefon sau email facand dovada de profesionalism in relatia cu clientii.
COMPETENȚE POSTERIOR:
- Bune abilități interpersonale și de comunicare
- Cunoașterea următoarei limbi străine: engleză avansat (scris, citit, folosirea limbii conversaționale)
- A doua limbă greacă avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
- Experiență în utilizarea software-ului de înregistrare a apelurilor;
- Experiența în depanarea Microsoft Office cu accent pe MS Word, MS Excel MS PowerPoint și Outlook reprezintă un plus
- Se preferă experiență anterioară ca inginer de asistență clienți/executiv de asistență tehnică;
- Bună înțelegere a proceselor de management al infrastructurii; o bună înțelegere a cadrului de proces precum ITIL ar prezenta un plus;
- Cunoștințe de bază ale sistemelor de operare bazate pe Microsoft, cu accent pe Windows X;
- Înțelegerea de bază a setării și configurării hardware a computerului
RESPONSABILITATI:
- Pentru a oferi suport tehnic prima linie/a doua linie; să răspundă la întrebările de asistență prin telefon, e-mail, chat și web
- Pentru a menține un nivel ridicat de servicii pentru clienți pentru toate întrebările de asistență și pentru a respecta toate principiile de management al serviciilor
- Să vă asumați problemele utilizatorilor și să fiți proactiv atunci când vă ocupați de problemele utilizatorilor
- Înregistrarea / verificarea detaliilor clientului-Identificarea problemei și clasificarea / prioritizarea incidentului
- Crearea unui bilet în instrumentul ITSM
- Referire KB pentru soluție/rezolvare și încercare de rezolvare
- Reatribuirea biletului la L2 dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)
- Realocarea biletului către PRG-uri dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)
- Dirijarea / Urmărirea biletelor cu alte PRG-uri
- Înregistrarea tendințelor de apeluri și identificarea întreruperilor în mod proactiv
- Crearea biletelor pentru copii și etichetarea acestora cu biletul cu probleme
- Apelați înapoi utilizatorul și confirmați rezoluția (unde este cazul)
BENEFICII:
- Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic.
- Tichete de prânz
- Deducerea de fitness
- Asigurari de sanatate si schema dentara
- Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă
- Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills)
Dacă ești interesat și crezi că te poți potrivi, nu ezita să aplici!
Te voi contacta imediat!