Căutăm un Junior Software Developer care să se alăture echipei noastre de Customer Relationship Management (CRM) din CDIO CEE, care să ne ajute să menținem, să construim și să implementăm soluțiile noastre, derulând activități de răspuns în ceea ce privește analiza tehnică, proiectarea soluției, nivel înalt. și documentație tehnică detaliată, implementare și ghiduri de testare nefuncțională.
• Curios ce software folosesc sucursalele băncii pentru a gestiona detaliile clienților? Aici este lucrat;
• Veți lucra la o aplicație stabilă bazată pe Java, cu o bază de date Oracle în spate;
• Puteți face parte din echipa care menține și îmbunătățește aplicația noastră CRM în 4 țări CEE;
• Veți face parte din departamentul CEE Digital Channels, astfel încât să puteți afla mai multe despre dezvoltarea altor canale digitale, cum ar fi Mobile Banking, Internet Banking sau Public Website.
Ce vei face în acest rol?
Sarcini și responsabilități cheie:
• Oferă suport pentru ciclul de viață complet al implementării aplicației CRM MyClient;
• Depanează și rezolvă problemele tehnice prin depanare, cercetare și investigare;
• Interfata cu colegii echipelor CRM din bancile centrale;
• Suport de programare client și server în stiva Java;
• Dezvoltarea de servicii pentru comunicarea cu / agregarea datelor din surse folosind JSON REST / SOAP;
• Modelarea datelor și utilizarea extensivă a scripturilor Oracle PLSQL pentru cea mai rapidă performanță a bazei de date;
• Analiza serviciilor externe și a API-urilor și realizarea de propuneri de soluții care se potrivesc arhitecturii țintă;
Ce așteptăm de la tine?
Calificări și competențe:
• Licență în Tehnologia Informației sau echivalent;
• Experiență de lucru în tehnologiile Java și Java EE;
• Cunoștințe SQL în baze de date relaționale și dorința de a dezvolta și abilități PLSQL;
• Gândire analitică și logică, orientată spre rezolvarea problemelor;
• Cunoaștere foarte bună a conceptelor de bază și a algoritmilor de programare;
• Servicii web SOAP / REST și integrări prin magistrala de servicii enterprise;
• Bune abilități de confruntare cu clienții și o bună cunoaștere a limbii engleze atât vorbite cât și scrise;
Calificări și competențe opționale:
• Cunoașterea arhitecturii bazelor de date;
• Experiență în lucrul în Linux;
• Experienta cu JSF este un avantaj;
• Experienta cu PLQSL este un avantaj;
• Experienta cu un flux de intretinere;
Personalitate și abilități soft:
• Unitate tehnică puternică, perspectivă de depanare și apetit de a învăța rapid;
• Personalitate deschisă, structurată și orientată spre rezultate;
• Dorință să învețe lucruri noi;
• Respectă mediul multicultural;
• Minte pragmatică și de rezolvare a problemelor;
• Abilitatea de a lucra într-un mediu provocator;
• Jucător în echipă.
Proiecte la care puteți lucra:
• Proiecte multiple pentru îmbunătățirea modelului de campanii;
• proiecte legate de GDPR;
• Digital Lead Management end-to-end;
• Actualizați tehnologia actuală;
• Alte inițiative bazate pe afaceri din cele 4 țări.
Oferta noastră pentru tine?
▪ Program de lucru flexibil
▪ Posibilitatea de a lucra la distanta 2 zile/saptamana
▪ Un mediu de lucru profesionist, dar totuși prietenos
▪ Acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl vei putea folosi, pentru a alege cele mai potrivite beneficii pentru tine
▪ Servicii de asistență medicală de la unul dintre furnizorii conveniți (3 opțiuni potențiale)
▪ Sărbători acordate în funcție de experiența dumneavoastră de lucru (21 până la 25 de zile)
▪ Cariera într-un grup bancar internațional de frunte, bazată pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice
▪ Mediu dinamic și provocator, plin de oportunități în creștere
▪ Îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților, punând baze solide pentru o dezvoltare profesională în domeniul IT al industriei financiare
Ca o instituție financiară majoră, UniCredit prosperă într-o dimensiune cu adevărat internațională. Ne acoperăm 50 de țări și oferim oportunități de creștere oamenilor care împărtășesc entuziasmul nostru de a ne construi în mod constant rădăcinile noastre locale și identitatea europeană puternică.
UniCredit Services este compania globală de servicii a UniCredit care oferă soluții în domeniile Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (TIC), Back Office și Middle Office, Real Estate, Securitate și Global Sourcing. Compania are aproximativ 11.000 de colegi și supraveghează activități în: Austria, Germania, Italia, Polonia, Regatul Unit, Cehia, România, Slovacia, Ungaria, plus 2 sucursale: una situată în New York și una în Singapore.