Junior Software Developer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a rolului

Un Junior Software Developer desfășoară activități legate de implementarea, configurarea și suportul continuu al sistemelor de informații de afaceri, aplicând abilități de rezolvare a problemelor și cunoașterea celor mai bune practici pentru a rezolva probleme legate de integrarea, implementarea și operarea sistemului.


Responsabilitati

  • Oferiți asistență pentru a sprijini îmbunătățirea continuă pe tot parcursul ciclului de viață de dezvoltare a sistemelor software ale companiei;
  • Interacționează cu utilizatorii noștri interni/externi pentru a înțelege cerințele, a stabili prioritățile și a comunica direcția și progresul;
  • Lucrează îndeaproape cu echipa de asistență și instruire a sistemului pentru a îmbunătăți procesul de afaceri și a asigura eficiența acestuia în cadrul companiei;
  • Oferiți suport utilizatorilor angajaților noi și existenți cu privire la procedurile legate de sistemele software ale companiei, folosind soluții de livrare precum bilete de asistență, traininguri online și documentații scrise;
  • Asistență continuă și traininguri online, găsirea de soluții adecvate și abordarea oricăror lacune de cunoștințe și formare care ar putea exista;
  • Interacționează cu utilizatorii noștri interni/externi pentru a înțelege cerințele, a stabili prioritățile și a comunica direcția și progresul.


Elementele tale de construcție ale succesului

  • Abilitatea de a lucra eficient cu ceilalți, de a comunica clar și de a oferi soluții viabile.
  • Orientat către detalii și obiectiv
  • Excelente organizare și planificare, motivație și abilități interpersonale.
  • Gândire critică, judecată și capacitate de luare a deciziilor.
  • Trebuie să aibă o etică puternică a muncii și să fie orientat către detalii.
  • Abilitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale.
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu de echipă, precum și independent.
  • Bune cunoștințe de lucru despre Microsoft Office Suite.


Cunoștințe și experiență necesare

  • Licență de trei ani în Finanțe și Economie, Informatică sau Contabilitate.
  • Experienta de lucru in suport software si administrare de sistem reprezinta un avantaj.
  • Abilități organizatorice puternice.
  • Abilitatea de a gestiona mai multe priorități concurente într-un mediu cu ritm rapid și de a naviga în ambiguitate.
  • Cunoștințe Microsoft Office.
  • Abilitățile SQL sunt foarte plăcute.


Prezentarea generală a companiei

MAS PLC este un investitor și operator imobiliar listat la consiliul principal al Bursei de Valori din Johannesburg. Grupul este administrat intern, combinând investiții, achiziții, leasing, managementul activelor și proprietăților, marketing și abilități financiare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MAS PLC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?