De ce Wolters Kluwer?
Pentru că suntem „un loc grozav pentru ca oameni grozavi să facă o muncă grozavă”!
Ne străduim continuu pentru o cultură a companiei incluzivă în care atragem, dezvoltăm și reținem talente de înaltă performanță, productive și diverse. Oferim căi de carieră largi și profunde, în funcție de aspirațiile dvs. și vă oferim un mediu în care vă puteți modela viitorul și prospera.
Când vă alăturați echipei Wolters Kluwer, veți lucra pentru o companie globală care are un impact profund asupra succesului clienților săi, care afectează viețile a milioane de oameni și modelează societatea pentru viitor. Munca dumneavoastră la Wolters Kluwer ajută la protejarea sănătății oamenilor, prosperității, siguranței și drepturilor legale, în timp ce construim profesioniști mai buni în afaceri. Wolters Kluwer oferă un mediu în care ești o parte esențială a lumii în schimbare, în care ești expus la gândirea critică și la cele mai noi tehnologii.
Citiți mai multe despre munca noastră
aici .
Responsabilitati:
- Participați la proiecte de implementare prin furnizarea de expertiză funcțională prin ateliere specializate privind raportarea reglementărilor, produse bancare și financiare
- Contribuiți la activitățile de pre-vânzare și de marketing, cum ar fi demonstrarea produsului, RFI, RFP, precum și abordarea problemelor de afaceri și de reglementare ridicate în timpul întâlnirilor
- Lucrați la o implementare pe bază de proiect la sediul clientului, veți asista clientul în definirea și analiza cerințelor acestuia, traduceți cerințele clientului în specificații funcționale, implementați și testați soluțiile noastre și asigurați o urmărire și evaluare constantă a situației
- Joacă un rol de consiliere față de clienții noștri. Vă veți folosi cunoștințele și expertiza prin diferitele proiecte, oferind consiliere cu privire la soluțiile noastre standard și/sau personalizate
- Fiți primul punct de contact al clientului pentru întrebări funcționale (de conținut).
- Implementarea produsului se va face conform metodologiei de implementare. Vei raporta managerului de proiect al proiectului caruia iti este alocat sa fii implicat atat in proiecte locale cat si internationale pentru implementarea solutiilor Clientului
- Lucrul în echipe multinaționale și furnizarea de cunoștințe funcționale despre bancar și raportare bancară
- Găsiți soluții alternative în caz de probleme și gestionați îmbunătățirile pentru a rezolva problemele clienților
Cerințe:
- Studii: Licență / Master în Economie, Economia Afacerilor, Ingineria Afacerilor cu o specializare în Banca și FinanțeZ
- Înțelegerea temeinică a instrumentelor financiare este o necesitate
- Fluența limbii engleze (scris și oral) este obligatorie, alte limbi precum germană, franceză, spaniolă, poloneză, italiană etc sunt un plus
- Certificarea CFA ar fi un plus
- Cunoștințe de baze de date și SQL ar fi un plus
- Nivel avansat de engleză
Oferta noastra:
- Programe de Creștere Internă: #Crește; Programe de Mindfulness și Wellbeing (Wellbeats, MyQuillibrium, webinarii pentru minte și corp)
- Zile libere în funcție de vechime
- Bonus anual de performanță
- Bonusuri de sarbatori de Craciun si Paste
- Indemnizatie lunara care poate fi folosita pentru transport in comun/parcare/sport etc
- Bonus de recomandare
- Program de lucru flexibil
- Asigurare de sănătate corporativă