Junior Teamleader pentru Inventare (în Germania)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Junior TL

Ce iți oferim?

  • Costurile de transport și de cazare sunt suportate de către firmă.

  • Salariu motivant.

  • 30 de zile concediu de odihnă.

  • Diurnă în valoare de 24 €/ zi lucrată.

  • Asigurare medicală la DAK – Gesundheit.

  • Beneficii corporative.

  • Cadouri de Craciun.

  • Cursuri de formare internă și oferte pentru dezvoltarea personală.

  • Perspectiva dezvoltării pentru a deveni manager de proiect.

  • Un mediu de lucru pozitiv și prietenos în care persoanele dedicate realizează lucruri excepționale împreună cu echipa.

  • Zonă de desfășurare a activităților: Germania și Austria.

  • Piață internațională cu oportunități mari de viitor.

  • Program de integrare într-o echipa profesională, tânără și dinamică.

Descrierea job-ului:

  • Vei lucra operațional și în amănunt la realizarea inventarelor.

  • Vei comunica direct cu clientul și îl vei câștiga prin atitudinea ta motivantă și organizată.

  • Vei motiva zilnic o echipă de 10-20 de lucrători pentru finalizarea cu succes a inventarului.

  • Vei fi un mentor pentru echipă și interfață pentru managementul proiectului.

  • Vei asigura calitatea inventarului.

  • Vei fi concentrat pe țintele proiectului și îți va face plăcere să le atingi si chiar să le depășești împreuna cu echipa ta.

  • Vei asambla tehnica de inventar cu succes și vei fi disponibil pentru eventualele întrebări ale lucrătorilor.

Ce te reprezintă?

  • Cunoști limba germană (B1-B2).

  • Ai permis de conducere cat. B.

  • Îți place să lucrezi cu oamenii și îți este ușor să creezi noi legături.

  • Ești muncitor și îți dorești să contribui la succesul companiei.

  • Modul tău de a lucra constă în a-ți cunoaște țintele și a fi structurat. Poți comunica cu ușurintă echipei planurile proiectului printr-o percepere rapidă și o atitudine dedicată.

  • Ești orientat către client.

  • Ești disponibil să te deplasezi la nivel național, în Germania

Despre noi:
OMS este un furnizor profesionist de servicii pentru verificarea stocurilor în Europa. Compania a fost fondată în 2002 și s-a dezvoltat rapid într-un partener competent în acest domeniu. Multe companii cunoscute din industrie și comerț se bazează astăzi pe competența OMS. Compania a crescut cu o rată peste medie în fiecare an de când a început. De aceea, căutăm în permanență noi angajați care doresc să devină parte a poveștii de succes.

Simți că acest anunț te descrie?
Merită să ne trimiți CV-ul tău chiar acum!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la OMS Inventuren GmbH pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la OMS Inventuren GmbH pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are OMS Inventuren GmbH locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?