Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

You have...

Soft Skills

  • Programming and basic knowledge related to object-oriented design, algorithm of data structures and thinking.
  • Solid web technologies: HTML5, CSS3, Javascript (vanilla and / or ES6).
  • Experience with SQL databases (Knowledge of non-SQL databases is a plus).
  • Work knowledge with software versions (preferably Git).
  • Experience with Atlassian tools has an advantage: ticketing system Jira, Confluence, Bitbucket

Tech Skills
  • Good command of English both spoken and written.
  • English is the language of official communication when working on / resolving tickets as well as when writing documentation on software or processes.
  • Team Player, communication skills and teamwork are key. We appreciate and encourage proactivity, creativity, problem solving skills and the ability to find customized solutions according to team needs.
  • The self-interested and curious person.
  • The desire to be in step with new technologies, efficiency and best-practice methodologies of the technologies used.

Descrierea jobului

You'll do...

  • Monitoring preNABS internal processes and ticketing solutions.
  • Creating local applications, software, and providing support and implementation of new features on existing applications.
  • Ability to document / comment the written code, to rewrite and improve existing code pieces and to be receptive to criticism on the style of coding for improvement.
  • Execution of operational tasks, quality assurance of data entry and production data.
  • Fulfills the role of buddy for new employees within the team; has the necessary teaching skills to train if needed.

Descrierea companiei

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor. GfK Romania - Iasi Business Unit este parte integrantă a Grupului GfK din anul 2005 şi realizează activităţi de outsourcing pentru structurile GfK de la nivel naţional şi european. Compania respectă standardele şi procedurile internaţionale, oferind clienţilor săi servicii profesioniste de colectare şi analiză a datelor.

* Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul site-ului eJobs exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (Curriculum Vitae, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie), sa fie folosite in scopuri interne, atat de catre GfK Romania – Institut de Cercetare de Piata, cat si de catre GfK Grup (GfK SE) pentru o perioada de 6 luni de zile de la data aplicatiei.