Junior Technical Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea proiectului:

Inginerul de asistență tehnică va sprijini produsele client de la un producător important de infrastructură de rețea, lucrând direct cu partenerii și clienții.

Inginerul va lucra cu un grup de clienți foarte bine informat și va acționa ca un punct de escaladare pentru alte grupuri din cadrul organizației.

Se lucrează în TURRE pentru a acoperi 7:00 - 21:00.


Responsabilitati:

• Furnizați asistență L1 și L2 pentru VAR, distribuitori, furnizori de servicii, clienți corporativi și utilizatori finali prin telefon, e-mail și web.

• Depanați probleme complicate de hardware și software, replicați mediile clienților și problemele de rețea în laborator.

• Gestionați problemele critice ale clienților și facilitați comunicarea între clienți, escaladare și inginerie.

• Participați la sarcini interfuncționale, cum ar fi proiecte de dezvoltare de noi produse, echipe de pregătire a suportului, KB și alte activități de documentare.

• Oferiți asistență la fața locului pentru clienți atunci când este necesar.


Descrierea abilităților obligatorii:

• Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit;


Cerințe L1

• De la un colegiu sau o universitate tehnică cu experiență în rețele, securitate, programare și NFV, cum ar fi de preferat Licența de Inginerie sau Informatică;

• Cunoștințe de rețea asociate (sau mai mari) preferate - JNCIA (CCNA) sau capacitatea de a realiza acest lucru în 6 luni;

• Dornic să învețe tehnologie, interes pentru programare și scripting;

• Fundamentele rețelei, inclusiv tehnologiile de rutare, comutare și securitate;

• Excelent jucător de echipă;

• Abilități puternice de rezolvare a problemelor;

• Cunoștințe în rețele IP în straturile 2-4 (TCP/IP, Ethernet, VLAN, VLAN stacking QoS, STP, RSTP, OSPF, RIP, VRRP, IGMP, MPLS, protocoale de rutare Multicast);

• Sunt necesare abilități excelente de comunicare și interpersonale, cu pasiune pentru internet, creșterea acestuia și noile tehnologii aferente;

• Abilitatea de a învăța și de a integra noi tehnologii într-un mediu cu ritm rapid.


Cerința L2

• Cerința L1;

• 2-3+ ani de experiență într-un rol de suport (ingineri de teren sau ca inginer de suport tehnic);

• Experiență de mentorat al membrilor echipei juniori;

• A obținut un minim de certificare JNCIS și, de preferință, certificare la nivel JNCIP (CCNP sau eq.);

• Experiență de lucru cu generatoare de trafic și instrumente de analiză a protocoalelor de rețea;

• Abilități de prezentare;

• Abilități puternice de rezolvare a problemelor, aplicabile scenariilor de rețea mari și complexe;

• Abilitati dovedite de management al escaladei si leadership;

• Capacitatea de a face mai multe sarcini atunci când mai multe probleme critice apar simultan.


Abilități plăcute de a avea:

Cunoașterea sistemelor de operare UNIX/Linux;

Bună înțelegere a TCP/IP;

Abilitatea de a analiza capturile de pachete;

Abilități excelente de orientare către client.


Limbi:

Engleză: B2 intermediar superior

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Luxoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?