Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Buna!

Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare in cariera. 

Te invitam sa raspunzi la cele 5 intrebari de mai jos si, daca raspunsul este “da”, sa aloci timp si pentru detalii privind responsabilitatile si cerintele specifice pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!

  • Ai experienta in vanzari in piata de FMCG de minim 3 ani? 
  • Ai experienta in lucrul cu retele de tip “key accounts”?
  • Ai avut rezultate bune in definirea si atingerea obiectivelor de vanzari?
  • Te-ai confruntat cu negocieri dificile pe care le-ai solutionat cu succes?
  • Comunici cu usurinta atat in romana, cat si in engleza?
  •  

    Responsabilitati principale:

    • Aplica strategia de vanzari pe clientii gestionati;
    • Gestioneaza, organizeaza si coordoneaza activitatile implicite ale relatiei de colaborare cu clienti;
    • Previzioneaza bugetele de venituri (vanzari) si cheltuieli (investitii) ale clientilor gestionati si le trimite spre avizare superiorului direct;
    • Intocmeste anual, la sfarsitul anului, P&L-ul (Profit and Loss) fiecarui client gestionat;
    • Urmareste realizarea obiectivelor si propune actiuni de atingere a lor;
    • Intocmeste rapoarte de vanzari ce monitorizeaza activitatea desfasurata;
    • Efectueaza analize de produs, sortimentatie si alte analize care-i ofera imaginea corecta a activitatii;
    • Reprezinta firma in relatia de colaborare (intalniri, corespondenta comerciala) cu clientii;
    • Participa la negocierea si incheierea contractelor de vanzari;
    • Se asigura de derularea corespunzatoare a contractelor de colaborare;
    • Supervizeaza activitatea de preluare a comenzilor si livrarea lor catre magazinele clientilor;
    • Intervine pentru incasarea in limitele termenilor contractuali a contravalorii marfii livrate;
    • Promoveaza si intretine o relatie de colaboarare amiabila, profesionista cu reprezentantii clientilor;
    • Se asigura de prezenta buna a produselor comercializate in magazinele clientilor gestionati;
    • Se ocupa de implementarea eficienta a actiunilor de marketing;
    • Monitorizeaza competitia;
    • Asigura managementul oamenilor din subordine.

    Cerinte:

    • Studii superioare;
    • Minim 3 ani experienta intr-un post similar, preferabil in FMCG;
    • Excelente abilitati de relationare, influentare si negociere;
    • Orientare catre rezultat;
    • Nivel ridicat de proactivitate;
    • Foarte bune abilitati de comunicare;
    • Cunostinte si abilitati de utilizare a calculatorului
    • Foarte bune cunostinte de limba engleza;
    • Permis auto.

     

     

     

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are SC Nordic Import-Export CO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?