Key Account Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

• studii superioare de preferat in domeniul economic;
• studii post-universitare constituie avantaj;
• minim 3 ani de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum;
• limba engleza nivel mediu;
• cunostinte avansate de utilizare PC;
• permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

• participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA;
• stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine;
• elaboreaza estimari, prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA;
• urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati;
• urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul;
• in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata);
• propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii;
• organizeaza,supervizeaza si evalueaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate;
• urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati;
• pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate;
• urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati;
• raporteaza in cel mai scurt timp posibil sefului direct orice solicitare, nemultumire, plangere sau alta informare din partea clientilor KA.

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
• capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
• abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• sociabil, capacitate de lucru in echipa;
• abilitati de organizare si conducere a echipei;
• dinamism, putere de munca, echilibru emotional;
• diplomatie, adaptabilitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ORBICO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ORBICO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ORBICO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?