Cerinte:
- Cunostinte avansate de limba germana - cerinta obligatorie;
- Cunostinte de limba engleza;
- Abilitati de comunicare, planificare si organizare;
- Abilitati de negociere , persuasiune, perseverenta, proactivitate;
- Abilitati de gestionare a conflictelor;
- Abilitati de operare MS Office, Internet;
Responsabilitati:
-Intretinerea, gestionarea si dezvoltarea in permanenta a relatiei cu clientii alocati, in baza strategiei generale (inclusiv de marketing), a planurilor de afaceri si de actiune definite pentru fiecare client in parte (apeluri telefonice, vizite, suport clienti in servicii extra-contractuale etc.)
-Planificarea , programarea, pregatirea si executarea la timp a activitatii pentru perioadele urmatoare ( apeluri telefonice, vizite de curtoazie, prezentari de servicii si oferte, training-uri, licitatii etc.)
-Promovarea in permanenta a serviciilor companiei catre clientii alocati, identificand noile nevoi ale acestora, precum si noi oportunitati de afaceri care pot fi dezvoltate si operate de companie;
- Conceperea ofertelor comerciale pentru clienti (impreuna cu Development Manager-ul), prezentarea ofertelor catre clienti si negocierea cu acestia, precum si urmarirea finalizarii/semnarii contractelor comerciale
- Monitorizarea si urmarirea realizarii in parametri a tuturor serviciilor contractate pentru clientii alocati, prin colaborarea cu toate departamentele companiei;
- Gestionarea la nivel general a sugestiilor, daunelor, reclamatiilor si cererilor speciale care vin direct de la clienti sau alte departamente (operational, financiar, calitate etc.)
- Urmarirea incasarii facturilor emise catre clientii arondati;
- Dezvoltarea portofoliului propriu de clienti
- Asigurarea suportului necesar tuturor departamentelor din companie
- Realizarea rapoartelor de activitate specifice periodic sau la cerere