Sarcini si responsabilitati:
- Prospectare si vizitare activa a clientilor din portofoliu si colaborare activa cu dealerii de automobile din zona alocata;
- Identificarea, contactarea si gestionarea potentialilor clienti de flote auto pana la momentul in care devin clienti activi;
- Gestionarea activa si proactiva a clientilor de flote auto din portofoliul alocat;
- Ofertarea produselor de finantare asigurare si servicii pentru flote auto;
- Elaborarea ofertelor si documentatiei pentru licitatiile locale / internationale;
- Negocierea contractelor de finantare si servicii pentru flote auto;
- Mentinerea proactiva a relatiei cu clientii, dealerii din zona alocata si colegii (KAM, ASM, F&I);
- Intocmirea tuturor task-urilor legate de intretinerea relatiei cu clientii din portofoliu;
- Imbunatatirea procedurilor interne legate de vanzarile de flote;
- Intocmirea rapoartelor necesare in activitatea zilnica; rapoarte de vizita; completarea in permanenta in CRM a datelor clientilor existenti si a potentialilor clienti cu date relevante referitoare la marimea parcului auto, produse de finantare, servicii solicitate, etc.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Minim 2 ani experienta in vanzari si / sau servicii B2B;
- Cunostinte in domeniul auto si finantare autovehicule;
- Cunostinte foarte bune de limba Engleza;
- Cunostinte avansate de MS Office;
- Carnet de conducere categoria B;
- Domiciliul intr-unul dintre orasele: Timisoara, Arad, Sibiu.
Abilitati:
- Persoana foarte bine organizata si responsabila;
- Excelente abilitati de comunicare (in scris si verbal), prezentare si negociere;
- Capacitate de a empatiza cu interlocutorul in scopul de a veni in sprijinul nevoilor si asteptarilor acestuia;
- Spirit antreprenorial si proactivitate;
- Abilitati analitice demonstrate (cursurile specifice sunt un plus);
- Spirit de echipa, orientare catre client, amabilitate, rezistenta la stres.