Key Account Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Cunostinte operare calculator (inclusiv pachetul Microsoft Office);
  • Minim 6 luni experienta in domeniul de relatii cu clientii - reprezinta avantaj;
  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
  • Abilitati de comunicare si atentie la detalii;
  • Curiozitate, perseverenta si pasiune pentru activitatea desfasurata;
  • Atitudine proactiva, viteza de reactie si capacitate de a relationa cu usurinta in relatia cu clientii;

Responsabilitati:

  • Interactiune constanta cu clientii companiei: telefonic, in scris sau vizite la sediile clientilor;
    Intocmirea rapoartelor zilnic si gestionarea trimiterilor in functie de solicitarea clientului, prin verificarea sau modificarea datelor in sistem;
  • Mentinerea legaturii cu alte departamente din cadrul companiei;
  • Monitorizare stadiul de livrare al unei expedieri si informarea proactiva a clientilor asupra detaliilor de livrare;
  • Solutionarea reclamatiilor pentru clientii din portofoliu;
  • Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
  • Contribuie la optimizarea proceselor tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC DELIVERY SOLUTIONS SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC DELIVERY SOLUTIONS SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC DELIVERY SOLUTIONS SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?