Key Account Officer_Payments_determinat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

PRINCIPALELE RESPONSABILITATI 

  • Gestioneaza dosarele de finantare primite de la echipa Contracts Validation conform fluxului operational;
  • Încheie contracte de vanzare-cumparare in concordanta cu procedurile companiei; argumenteaza şi susţine contractele încheiate;
  • Răspunde de transmiterea la timp a contractelor de vanzare - cumparare catre furnizori si catre utilizatorii finali;
  • Aproba efactuarea platii catre furnizorii din cadrul contractelor de finantare conform procedurilor si fluxului operational aprobat;
  • Raspunde de corectitudinea efectuarii platilor catre furnizori si foloseste toate instrumentele necesare eliminarii riscului operational;
  • Activeaza contractele de finantare;
  • Asigura transmiterea corecta si prompta a informatiilor privind platile efectuate departamentelor direct interesate (incluzand, fara a se limita la: Trezorerie, Logistica, Asigurari, Customer Operations) conform procedurilor si fluxului operational in vigoare;
  • Dezvolta o relatie bazata pe incredere cu toti furnizorii, dealerii, brokerii implicati in procesul de plata;
  • Propune Coordonatorului /Directorului de Operatiuni soluţii realiste pentru rezolvarea problemelor sesizate, prezentând avantajele şi dezavantajele acestora;
  • In cadrul unor limite rezonabile, pe baza capacitatilor personale si profesionale, angajatul poate sa indeplineasca si alte atributii legate de zona sa de activitate cerute de lege si/sau superiorul ierarhic sau functional

EXPERIENTA PROFESIONALA/EDUCATIONALA

  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;
  • Minimum 6 luni experienta profesionala in domeniul financiar-bancar;

CUNOSTINTE NECESARE

  • Cunoastrerea legislaţiei din domeniul leasingului;
  • Cunostinte economice de baza;

ABILITATI

  • Abilitati de negociere, persuasiune, relatii interumane;
  • Capacitatea de a fi o persoană diplomată;
  • Abilităţi de exprimare orală  şi scrisă (clară, cursivă, literară);
  • Creativitate şi originalitate în rezolvarea situatiilor neprevazute;
  • Capacitatea de a lua decizii cu promptitudine şi de a-şi asuma responsabilitatea lor;
  • Capacitatea de a munci într-un mediu de lucru cu termene limită;
  • Capacitate de gândire strategică;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Leasing Corporation IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?