ALTEN România , parte a grupului internațional ALTEN - cu o poziție unică de Leader în IT & Engineering Consulting, oferă suport pentru strategiile de dezvoltare ale clienților săi în domeniile inovației, R&D și sistemelor IT din 1996. Compania cuprinde 2 divizii specializate în capabilitățile sale de bază: ENGINEERING & IT . Aceste două divizii sunt: ALTEN TECHNO & ALTEN KEPLER .
ALTEN Romania face parte din Grupul ALTEN, Leader in IT si Consultanta Inginerie. Dezvoltăm soluții tehnice inovatoare și durabile care îndeplinesc nevoile partenerilor noștri locali și internaționali.
Căutăm pasionați cunoscători de tehnologie!
Dacă îți place să folosești computerele și găsești satisfacție în a-i ajuta pe alții să găsească soluția ideală, TU ești viitorul nostru coleg!
Și vei fi considerat și un erou atunci când rezolvi provocările clienților noștri.
- Asigurați asistență utilizatorilor cu privire la unul sau mai multe domenii tehnice, oferind în același timp răspunsuri precise
- Efectuați, dacă este necesar, o escaladare către echipa de competențe corespunzătoare
- Intervine de la distanță (prin telefon, e-mail) și punctual cu utilizatorul
- Participa la dezvoltarea abilităților echipei
- Răspunde la solicitări (apeluri)
- Calificați cererile conform terminologiei
- Tratează cererile conform procedurilor
- Oferiți răspunsuri adaptate solicitării și nevoilor utilizatorului
- Asigurați urmărirea fișierelor (istoric)
- Participa la pregatirea permanenta a echipei
esti bun la:
- Limbi vorbite: franceza si engleza fluent (B2/C1);
- Colegiul sau universitatea tehnică nu este obligatorie deoarece se va asigura pregătirea necesară;
- Experiență de lucru cu instrumentele Easyvista sau ServiceNow, Windows 10, Office 365
- Abilitati excelente de service clienti: orientare catre client, ascultare activa si abilitati interpersonale;
- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și multitasking;
- Disponibilitate de a lucra in ture de zi.