ALTEN Romania face parte din Grupul ALTEN, Leader in IT si Consultanta Inginerie. Dezvoltăm soluții tehnice inovatoare și durabile care îndeplinesc nevoile partenerilor noștri locali și internaționali.
Căutăm pasionați cunoscători de tehnologie!
Dacă îți place să folosești computerele și găsești satisfacție în a-i ajuta pe alții să găsească soluția ideală, TU ești viitorul nostru coleg!
Și vei fi considerat și un erou atunci când rezolvi provocările clienților noștri.
- Asigurați asistență utilizatorilor cu privire la unul sau mai multe domenii tehnice, oferind în același timp răspunsuri precise.
- Efectuați, dacă este necesar, o escaladare către echipa de competențe corespunzătoare.
- Intervine de la distanță (prin telefon, e-mail) și punctual cu utilizatorul.
- Participa la dezvoltarea abilităților echipei.
- Răspunde la solicitări (apeluri).
- Calificați cererile conform terminologiei.
- Tratează cererile conform procedurilor.
- Oferiți răspunsuri adaptate solicitării și nevoilor utilizatorului.
- Asigurați urmărirea fișierelor (istoric).
- Participa la pregatirea permanenta a echipei.
- Limbi vorbite: franceza si engleza fluent (B2/C1).
- Colegiul sau universitatea tehnică nu este obligatorie deoarece se va asigura pregătirea necesară.
- Experiență de lucru cu instrumentele Easyvista sau ServiceNow, Windows 10, Office 365.
- Abilitati excelente de service clienti: orientare catre client, ascultare activa si abilitati interpersonale.
- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și multitasking.
- Disponibilitate de a lucra in ture de zi.
Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 2 săptămâni. Orice informație furnizată este tratată ca fiind confidențială.