L1 Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Idemia

Identitatea a devenit vitală în lumea în care trăim astăzi. Ambiția IDEMIA este de a contribui cu ceva pozitiv lumii, oferind o identitate oricărui individ de pe planetă și de a o asigura.

Oferim un mediu sigur și de încredere atât pentru cetățeni, cât și pentru consumatori, pentru a-și desfășura activitățile critice zilnice (cum ar fi plata, conectarea, călătoria, votul sau accesul în spații publice sau private), atât în ​​lumea reală, cât și în cea digitală.


Cifre cheie

  • Cu 15.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv 3000 de ingineri ( +200 în România), IDEMIA deservește clienți din 180 de țări.
  • 1.800 de instituții, inclusiv majoritatea celor mai mari bănci din lume, au încredere în noi și până la 2 milioane de carduri sunt digitalizate lunar în portofelele digitale majore (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay).
  • 500 de operatori de telefonie mobilă, inclusiv operatori de telefonie mobilă de top din întreaga lume, au încredere în noi, iar noi și am obținut 90 de câștiguri majore în platformele de gestionare a abonamentelor eSIM.
  • Am implementat cu mândrie aproape 5 milioane de dispozitive biometrice în întreaga lume.
  • Am automatizat peste 30 de milioane de treceri anuale de pasageri și suntem numărul 1 în sistemul biometric al poliției


Scop

Inginerul de suport L1 este un rol orientat către client, care este responsabil de întreținerea și implementarea componentelor sistemului implementate de IDEMIA și implică interacțiunea interfuncțională cu Serviciile.


Căutăm un candidat pentru

  • Monitorizați în timp real serviciile IDEMIA
  • Efectuați investigații tehnice pentru toate problemele observate în Monitorizarea/Incidențele clienților
  • Aplicați soluții pentru problemele cunoscute
  • Oferiți primul răspuns clienților IDEMIA care respectă SLA-uri stricte

Cerințe

  • Orientat către client, concentrat pe rezolvarea problemelor;
  • Nivel avansat de engleză, cunoștințe de franceză reprezintă un plus;
  • Cunoașterea instrumentelor standard Unix pentru linia de comandă (Linux):
  • Abilitatea de a investiga problemele de spațiu/memorie/încărcare pe disc în linia de comandă
  • Abilitatea de a utiliza VIM ca editor de text
  • Trebuie să poată căuta modele în interiorul fișierelor
  • Trebuie să fie capabil să identifice procesele care rulează ale unei anumite aplicații
  • Trebuie să știe cum să programeze sarcini cronjob
  • Trebuie să știe cum să transfere fișiere între servere
  • Trebuie să știe cum să verifice interfețele de rețea / porturile deschise / utilizatorii activi conectați pe același server etc
  • Cunoașterea SQL este un plus;
  • Jucător de echipă care este automotivat și poate lucra și independent;
  • Dorință și capabilă să învețe rapid abilități și tehnologii noi;
  • Doresc să lucreze în ture de 12 ore (nopți și weekenduri incluse), pentru a acoperi funcționarea 24/7.
  • Licență în Inginerie, cu accent pe informatică și telecomunicații;


Responsabilitati

  • Lucrați independent la analiza problemelor și la implementarea soluțiilor alternative prin respectarea corespunzătoare a standardelor și convențiilor de asistență.
  • Analizați, diagnosticați și oferiți soluții alternative până când remedierea poate fi furnizată clientului.
  • Fiți disponibil pentru a lucra cu program flexibil.
  • Oferiți expertiză tehnică cu privire la produsele Oberthur și susțineți elementele fundamentale clienților interni sau externi, după caz.
  • Asistați întregul personal al echipei de asistență, după cum este necesar, pentru a respecta termenele limită și prioritățile de asistență pentru clienți OT.
  • Stabiliți și mențineți încrederea cu clientul, oferind asistență tehnică după cum este necesar.
  • Furnizați informații după cum este necesar cu privire la funcționalitatea, configurația și utilizarea specifică produsului și clientului în scopuri de instruire și documentare.
  • Împărtășiți abilități și experiență cu alte grupuri din cadrul organizației, cu scopul de a stabili coerența și îmbunătățirea calității în cadrul companiei.
  • Identifică proactiv și prompt și ajută la rezolvarea oricăror probleme și/sau riscuri cheie relevante.
  • Înțelegeți, urmați și îmbunătățiți toate metodologiile, procesele, politicile și valorile comunicate oficial. Concentrându-vă întotdeauna pe furnizarea de rezultate consistente, fiabile, repetabile, scalabile și de calitate.
  • Oferiți sprijin și încurajare celorlalți membri ai echipei și participați la perfecționarea și formarea colegilor și a noului personal.
  • Analizați eșecul și asigurați recuperarea operațională în cadrul SLA convenit prin proceduri standard sau soluții ad-hoc
  • Lucrați la procesul de îmbunătățire continuă prin analizarea incidentelor recurente și proiectarea de soluții pe termen lung și prin colaborarea cu IT la monitorizarea îmbunătățirilor
  • Testați și instalați remedieri de erori și corecții


Calificări

  • Diplomă universitară în domeniul ingineriei, matematicii sau informaticii, sau experiență echivalentă, inclusiv programare profesională, testare sau pregătire tehnică.


Cunostinte tehnice

  • Programare în loturi, monitorizare, sarcini de administrare de bază și cunoaștere a instrumentelor pentru sistemele de operare Unix (Linux Red Hat, Solaris) și Windows
  • Baze de date: Oracle, MSSQL Server și interogări SQL

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IDEMIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?