L1 Technical Support representative (Enterprise)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru este creatorul uneia dintre cele mai rapide și mai eficiente linii de software de securitate a internetului certificat internațional.


În calitate de reprezentant de suport pentru întreprinderi, veți fi responsabil cu asigurarea unei asistențe tehnice de înaltă calitate pentru clienții de afaceri din întreaga lume, în conformitate cu cerințele de performanță și SLA cerute. Veți acționa ca o legătură între clienții noștri și cei existenți.

Serviciile oferite sunt axate pe e-mail, telefon, asistență pentru sistemul de ticketing, dar vi se va solicita și coordonarea sesiunilor de la distanță pentru o mai bună vizibilitate și o depanare mai eficientă a problemelor raportate.


Responsabilitati:

  • Asigurarea nivelului 1 de asistență prin e-mail, telefon și asistență la distanță pentru clienții noștri clienți Enterprise în termenii și condițiile agreate;
  • Faceți din clienți și nevoile lor un obiectiv principal al acțiunilor cuiva; dezvoltarea și susținerea unor relații productive cu clienții;
  • Oferiți soluții alternative și creative la probleme/întrebări, acolo unde este cazul, pentru a preveni întreruperea activităților clienților;
  • Menține încrederea clienților și protejează operațiunile păstrând confidențialitatea informațiilor despre clienți și angajați ai clientului;
  • Contribuie la documentarea scrisă (Baza de cunoștințe);
  • Creșteți intern la următorul nivel de asistență sau alte departamente, păstrând în același timp responsabilitatea cazului;
  • Îndeplinește cerințele SLA și fluxul de lucru procedural intern;
  • Propune îmbunătățiri legate de proceduri, fluxuri de lucru etc;
  • Raportare în timp util și precisă asupra stării sarcinilor atribuite;
  • Lucrați în ture de 8 ore, 24×7.


Cerințe:

  • Minim 1 an de experiență profesională (domeniu suport tehnic) în următoarele domenii:
  • Administrare Windows Desktop Family: Windows 7/8/10;
  • Administrare Windows Server Family: AD, DHCP, DNS, Servicii la distanță, Exchange;
  • Administrare virtualizare server: VMware ESXi, Citrix Hypervisor, Microsoft Hyper-V, RHEV, Nutanix;
  • Administrarea de bază a infrastructurii desktop virtuale și aplicațiilor: Citrix App and Desktop Virtualization, VMware Horizon;
  • Administrare de bază server Linux/Unix: Instalare, întreținere, upgrade, back-up, NFS, TCP/IP;
  • Cunoștințe de bază despre conceptele de rețea TCP/IP și experiență practică;
  • Containere software și cunoștințe de bază în automatizare: Docker, Kubernetes;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Key Talents pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Key Talents pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Key Talents locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?