Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vei face parte dintr-o companie de Suport IT de tip Managed Services, pentru companii multinationale din zona est europeana si SUA. Rolul tau este de a oferi suport si indrumare pentru inginerii de nivel L1 – L2 in remedierea problemelor complexe intalnite la client. Ne asteptam ca alaturi de Service Delivery Manager sa planifici, sa coordonezi si sa implementezi solutii noi la clientii existenti, precum si sa participi activ la inrolarea noilor clienti.
Tehnologiile de interes: Microsoft Windows Server (all roles and features), Office, Powershell Scripting, Hyper-v / Vmware
Candidatul ideal:
- Cunostinte avansate si experienta de minim 5 ani cu Microsoft Windows Server si toate functionalitatiile sale
- Cunostinte avansate si experienta de minim 5 ani cu Active Directory, Azure Active Directory, Group Policy
- Cunostinte avansate si experienta cu Powershell Scripting. Capacitatea de a crea scripturi complexe care sa rezolve nevoile clientului de automatizare a proceselor.
- Cunostinte medii / avansate de Office 365: configurare, migrare, administrarea si troubleshooting
- Cunostinte medii / avansate de Hyper-V / VmWare: configurare, administrarea si troubleshooting unei infrastructuri de virtualizare
- Certificarii Microsoft MCSE si VmWare
- Dorinta si capacitatea de a lucra cu tehnologii noi: Azure Cloud, AWS Cloud, Intune, Privilege Access Management solutions
- Cunostinte avansate de engleza - scris si vorbit
- Capacitatea de a coordona o echipa de ingineri L2 in implementarea unor proiecte IT
- Capacitate de a lucra sub presiune si de a gestiona situatii dificile
Responsabilitati:
- Vei lucra impreuna cu Service Delivery Manager si Technical Architects la identificarea, planificarea si inrolarea de noi clienti.
- Vei ajuta echipele de support in diagnosticarea si remedierea problemelor complexe intalnite in implementarea serviciilor de suport.
- Vei planifica si organiza implementarea de proiecte la clienti existenti.
- Vei lucra impreuna cu Service Delivery Manager la definierea si implementarea procedurilor de suport la clientii noi.
- Vei participa activ la implementarea sistemelor de monitorizarea si definirea limitelor de alertare.
- Vei participa active impreuna cu managementul companiei la analiza si definirea ofertelor de managed service support catre noi clienti potentiali.
Conditii de lucru:
- Programul de lucru full-time, flexibil, pe fusul orar din Romania (9:00-18:00), luni-vineri. Nu se face on-call.
- In general, se lucreaza de acasa, dar exista situatii care necesita prezenta la unul din birourile din Bucuresti
- Echipa formata din arhitecti IT Microsoft si Cisco dornici sa ajute in evolutia fiecarui individ.
- Access la materiale de curs si cursuri de pregatire pe diferite tehnologii.
- Salariu brut 4500 euro
- Bonus trimestrial de performanta