Lead Consumer Insights and Analytics
Fii parte dintr-o schimbare revoluționară
La PMI, am ales să facem ceva incredibil.
Odată cu schimbarea uriașă, vine o oportunitate uriașă. Așadar, oriunde ne-ați alătura, vă veți bucura de libertatea de a visa și de a oferi soluții mai bune și mai strălucitoare într-un spațiu care vă permite să vă avansați cariera în direcții nesfârșite diferite.
Funcția Consumator trece printr-o revizuire critică, în timp ce căutăm să ne transformăm într-o afacere agilă, centrată pe consumator, care valorifică inovația tehnologică pentru a oferi alternative mai inteligente, susținute de știință, pentru milioane de adulți din întreaga lume care altfel ar continua să fumeze.
Doar concentrându-ne pe prioritățile noastre strategice și pe organizația potrivită suntem pe deplin capabili să oferim ceea ce contează cel mai mult pentru consumatorii noștri pe parcursul călătoriei lor către alternative mai bune la țigări - un viitor fără fumat.
Aici, poți face diferența. Puteți crea călătoria consumatorului, de la descoperire și achiziție până la conversie și loialitate. Și puteți urmări că eforturile voastre duc la schimbări semnificative în beneficiul fumătorilor adulți în drum spre alternative mai bune.
Îți vei dezvolta abilitățile; colaborând între funcții, piețe și regiuni. Dacă doriți să jucați un rol în conducerea uneia dintre cele mai mari schimbări sociale ale timpului nostru, nu există loc mai bun!
Prin urmare, pentru echipa noastră Consumer Insights & Analytics din București, căutăm un Lead/Manager Consumer Insights & Analytics.
Scopul general al acestei poziții va fi acela de a oferi o viziune la 360 de grade pentru consumator, integrând cercetarea tradițională și analiza digitală, conectând diferite surse de date și valorificând informațiile din mai multe piețe, construind o cunoaștere integrată a consumatorilor și a mărcii prin intermediul organizației.
Obiectivele cheie sunt sprijinirea eficientă a managementului local a echipelor de afaceri locale și regionale în proiectarea și execuția strategiilor de afaceri, asigurând decizii centrate pe consumator și bazate pe date, susținute de o înțelegere profundă a nevoilor consumatorilor noștri adulți. Această poziție este de o importanță critică în furnizarea managementului local afiliat cu retrospectivă, perspectivă și previziune a informațiilor necesare pentru luarea deciziilor strategice de afaceri bazate pe date de consum (atât tradiționale, cât și în timp real), cu impact asupra programului de brand existent și viitor.
Responsabilitatea cheie este de a conduce statisticile consumatorilor locali, cercetarea de piață și strategia de analiză a datelor, gestionarea proiectelor de cercetare locale și analiza statisticilor, inclusiv proiectarea, gestionarea, analiza și raportarea acestora, fuzionarea diferitelor surse de date și posibilitatea de a traduce datele în informații despre consumatori.
Tu vei
- Conduceți strategia locală și regională de informații despre consumatori, combinând cercetarea tradițională de piață cu analiza digitală și în timp real a datelor. Conectați toate informațiile despre consumatori (noi și existente), oferind analize într-o vizualizare completă a consumatorilor la 360º, conectând diferite surse de date disponibile (cercetare ad-hoc, trackere obișnuite, NPS, surse digitale etc.), asigurând că deciziile de afaceri sunt luate pe baza unui înțelegerea profundă a nevoilor și comportamentelor consumatorilor
- Promovați utilizarea analizei digitale (CRM, Social Media Listening, SEO, testare A/B etc.) în combinație cu instrumentele tradiționale de cercetare a pieței, acționând ca un motor în schimbare și promotor de analiză digitală în cadrul echipei CI&A UE.
- Gestionați proiecte de cercetare locale (atât instrumente de urmărire ad-hoc, cât și în curs de desfășurare) în funcție de obiectivele de afaceri pentru a sprijini luarea deciziilor strategice. În acest proces, aplicați și respectați protocoalele și politicile de cercetare PMI, precum și gestionați agențiile locale de cercetare. Rezumați, supravegheați și participați la cercetarea de teren pentru a asigura cele mai înalte standarde de calitate și perspective. Analizați și interpretați rezultatele, rezumand implicațiile de afaceri, prezentând recomandări partenerilor interni.
- Conduceți configurarea, analiza și urmărirea nevoilor PMI locale pe baza datelor de piață și de consumatori și, în consecință, generați, consolidați și contextualizați informațiile despre consumatorii locali. Identificați implicațiile de afaceri, oportunitățile și faceți recomandări echipei locale comerciale și de management pentru a declanșa inițiative comerciale bazate pe nevoile consumatorilor.
- Efectuați cercetări de diagnosticare aprofundate pe piață pentru a afla ce gândesc, simt și fac fumătorii/utilizatorii adulți de-a lungul călătoriei către RRP. Traduceți-le în perspective și trageți concluzii
- Gestionați bugetul de cercetare de piață locală, asigurând o alocare adecvată a bugetului în funcție de prioritățile de afaceri pentru a optimiza utilizarea bugetului. Asigurați-vă că bugetul este gestionat eficient, investind în construirea de noi cunoștințe, valorificând în același timp cunoștințele existente de pe alte piețe.
Căutăm pe cineva cu
- Experiență solidă într-un departament de cercetare de piață al unui brand cunoscut sau consultanță/cercetare într-o agenție
- Licență în cercetare de piață/consumator, administrarea afacerilor, marketing sau domenii legate de afaceri.
- Cunoștințe extinse în metodologiile tradiționale de cercetare a pieței (cal și cuant)
- Experiență în analiză digitală (cum ar fi CRM, Social Media Listening, SEO)
- Experiență în instrumente de analiză și vizualizare a datelor, cum ar fi Power BI
- Fluența limbii engleze este obligatorie, în timp ce fluența în limba română a UE și în special în limba română ar fi un avantaj.
Ce oferim
Succesul nostru depinde de oamenii care vin la muncă în fiecare zi cu simțul scopului și cu apetit pentru progres. Alăturați-vă PMI și puteți
profita de libertatea de a vă defini viitorul și al nostru. Vă vom împuternici să vă asumați riscuri, să experimentați și să explorați.
Să faci parte dintr-o cultură incluzivă, diversă, în care contribuția fiecăruia este respectată; colaborați cu unii dintre cei mai buni oameni din lume și simțiți-vă că aparțineți.
Urmăriți-vă ambițiile și dezvoltați-vă abilitățile cu o afacere globală - dimensiunea și amploarea noastră uimitoare oferă oportunități nesfârșite de a progresa!
PMI este un angajator cu șanse egale