Lead Engineer, Manufacturing Process

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Req ID: 115122

Remote Position: Hybrid

Region: Europe

Country: Romania

State/Province: Oradea

City: Oradea

Cerinţele Postului

Studii şi calificări:
  • studii superioare (Electrotehnică, Mecanică sau Automatizări).
Experienţă
  • între 3-6 ani experiență relevantă pe o poziție în aria de inginerie.
Abilitati/Aptitudini
  • cunoştinţe operare PC
- MS Office;
  • experiență în producția de PCB.
  • cunoașterea SAP
  • cunoştinţe limba engleză
  • nivel avansat;
  • cunoştinţe bune în domeniul tehnic;
cunostinte electronice
  • bune abilități de comunicare
  • bune abilităţi de lucru în echipă;
  • adaptabilitate la mediile de lucru multiculturale dobândită fie prin experiența generală, fie prin cea specifică în inginerie
  • capacitate bună de organizare.
Responsabilităţile Postului
  • Reprezintă interfața cu clientul companiei pentru toate activitățile tehnice legate de produs;
  • Responsabil cu comunicarea, organizarea și urmărirea procesului de calificare pentru fiecare produs / material nou, cu clientui și părțile CLS implicate;
  • Creează și menține BOM-uri în sistemul din shopfloor;
  • Responsabil de planificarea și controlul modificărilor produselor în corelație cu modificările tehnice de la client;
  • Contribuie la crearea instrucțiunilor de lucru cu alte funcții/părți implicate;
  • Menține contactul direct cu clientul pentru toate modificările tehnice care afectează produsul sau procesele produsului;
  • Se implică în activitățile de îmbunătățire continuă;
  • Creează și menține diagrame de rutare pentru produse ca parte a planului de control al produsului.
  • Participă la dezvoltarea PFMEA pentru fiecare produs;
  • Participă la întâlnirile CE / Producție / Calitate.
  • Creează alocarea componentelor pentru fiecare BOM și o furnizează echipei de planificare și logistică;
  • Oferă sprijin echipei de producție, iar în acest scop va fi punctul principal de contact pentru toate problemele care apar legate de produs în timpul fabricației;
  • Analizează continuu posibilitățile de creștere a eficienței producției și planifică activitățile pentru problemele zilnice;
  • Responsabil pentru aprobarea tuturor documentațiilor înainte de lansare pentru procesele PVT / NPI, și de asemenea, toate modificările / ECN-urile produselor existente în fabricație;
  • Responsabil de actualizarea continuă a bazelor de date folosite în companie
  • Implementează metode SPC și le controlează;
  • Dezvoltă noi proiecte Kaizen pentru îmbunătățire proceselor
Celestica este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare și nu vor fi discriminați în privința niciunui statut protejat (inclusiv rasă, religie, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau de handicap sau alte caracteristici protejate de lege).

La Celestica ne angajăm să promovăm un mediu incluziv, accesibil, în care toți angajații și clienții să se simtă apreciați, respectați și sprijiniți. Se pot face aranjamente speciale pentru candidații care au nevoie de ele pe parcursul procesului de angajare. Vă rugăm să indicați nevoile dvs. și vom colabora cu dvs. pentru a le satisface.

Prezentarea generală a companiei

Celestica (NYSE, TSX: CLS) oferă cele mai bune mărci din lume. Prin abordarea noastră recunoscută centrată pe client, colaborăm cu companii de top din industria aerospațială și de apărare, comunicații, întreprinderi, tehnologie medicală, industrie, echipamente de capital și energie pentru a oferi soluții pentru cele mai complexe provocări ale acestora. În calitate de lider în soluții de proiectare, producție, platformă hardware și lanț de aprovizionare, Celestica aduce expertiză și perspectivă globală în fiecare etapă a dezvoltării produsului - de la planșă la producție la scară completă și servicii post-piață pentru produse de la dispozitive medicale avansate, la sisteme de aviație proiectate, până la soluții de platformă hardware de ultimă generație pentru cloud.

Cu sediul central în Toronto, cu echipe talentate care acoperă peste 40 de locații în 13 țări din America, Europa și Asia, ne imaginăm, dezvoltăm și oferim un viitor mai bun clienților noștri.

Celestica dorește să mulțumească tuturor aplicanților, totuși, doar candidații calificați vor fi contactați.

Celestica nu acceptă CV-uri nesolicitate de la agențiile de recrutare sau serviciile de recrutare cu taxă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Celestica pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Celestica pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Celestica locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?