Leasing Relationship Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Leasing Relationship Manager_Constanta
  • Gestioneaza relatiile cu clientii, colegii din cadrul grupuluiUniCredit, furnizorii si vendorii divizieiin vederea promovarii de catre acestia a ofertei si produselor companiei;
  • Prospecteaza continuu piata locala de retail, la nivel de furnizori si clienti directi, precum si prin intermediul si alaturi de colegii din grupul UniCredit întocmeste şi înainteaza oferte conform regulamentelor organizaţionale;
  • Pe langa produsele companiei, promoveaza catre furnzorii, vendorii respectiv brokerii arondati ofertele si produsele grupului UniCredit
  • Gestioneaza relatiile cu reprezentantii sucursalelor UniCredit Bank si se implica in procesele de vanzare incrucisata a pachetelor de servicii financiare impreuna cu colegii din UniCredit Bank;
  • Elaborează oferte de finanţare în concordanţă cu obiectivele de profitabilitate în vederea atingerii obiectivelor generale şi le prezintă potenţialilor clienţi (atat pentru produsele oferite de companie –leasing respectiv credit- cat si pentru leasing operational);
  • Colecteaza documente in vederea incheierii de contracte de leasing sau credit, inclusiv constituirea garantiilor conform aprobarii;
  • Răspunde de documentele aflate în gestiunea sa ca şi de întregul patrimoniu aferent societăţii;
  • Redacteaza aplicatiile de finantare, sustine si argumenteaza tranzactiile catre departamentul de risc in conformitate cu politica companiei prin gestionarea optima a factorilor de risc;
  • Respectă condiţiile de acordare a finanţării;
  • Propune nivelului ierarhic superior întreprinderea demersurilor pentru obţinerea aprobărilor necesare încheierii de contracte peste limitele de competenţă;
  • Este responsabil de intocmirea, semnarea si verificarea contractelor de finantare;
  • Raspunde si urmareste predarea la timp a contractelor incheiate si a documentelor intocmite atat clientilor cat si catre celelalte departamente;
  • Urmareste parcursul dosarelor pana la activarea acestora si e responabil de obtinerea tuturor aprobarilor necesare conform limitelor de competenta;
  • Responsabil de toate activitatiile din sfera cunosterii clientelei;
  • Desfasoara periodic si sistematic activitati specifice managementului portofoliului: evalure bonitate client, redactare review-uri, revizuirea nevoilor clientului in vederea identificarii potential suplimentar de vanzare, revizuire conditii contractuale (daca e cazul);
  • Intretine un climat de incredere al clientilor fata de organizatie prin oferirea de informatii si sprijin pe tot parcursul derularii contractelor;
  • Raspunde de realizarea planului stabilit de conducere;
  • Poate oferisugestii si propuneri privind produsele pe piata de leasing si schimbarile si noutatile de pe piata in scopul imbunatatirii continue a politicilor legate de produse, preturi, etc;
  • Participa la targuri si expozitii locale in vederea promovarii ofertei companiei;

Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:

  • Calificare in vanzari si marketing constituie un avantaj;
  • Cunostinte generale de business: marketing, management, finante, etc care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv;
  • Intelegerea mecanismului de functionare a unei societati de leasing;
  • Cunoasterea regulamentelor de organizare, de functionare si de ordine interioara, precum si a normelor de lucru;
  • Cunostinte de analiza financiar-contabila;
  • Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit;
  • Cunostinte de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point);
  • Carnet de conducere categoria B si disponibilitatea de a calatori in cadrul zonei arondate pentru contactarea potentialilor clienti;

Aptitudini si calitati:

  • Orientare catre client;
  • Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
  • Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);
  • Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
  • Capacitatea de sinteza si initiativa pentru imbunatatirea work-flow-ului intern;
  • Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Cunoasterea aprofundata a serviciilor si produselor oferite;


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Leasing Corporation IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?