Level 2 M365 Technical Support Engineer with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

De ce SoftwareONE? SoftwareOne este un important furnizor global de soluții de software și cloud, care redefinește modul în care companiile construiesc, cumpără și gestionează totul în cloud. Ajutând clienții să migreze și să-și modernizeze sarcinile de lucru și aplicațiile – și, în paralel, să navigheze și să optimizeze software-ul și schimbările rezultate din cloud – SoftwareOne deblochează valoarea tehnologiei. Cei 8.900 de angajați ai companiei sunt motivați să livreze un portofoliu de 7.500 de mărci de software cu capabilități de vânzare și livrare în 90 de țări. Cu sediul central în Elveția, SoftwareOne este listat la SIX Swiss Exchange sub simbolul ticker SWON. Vizitați-ne la https://www.softwareone.com/en Rolul
  • Rolul se concentrează pe suita Microsoft
  • Echipa în care lucrați oferă servicii de asistență axate pe tehnologiile cloud la locul de muncă, centrul de date și securitate
  • În calitate de membru al acestei echipe, veți fi așteptat, sprijinit și încurajat să vă mențineți abilitățile la zi și să vă dezvoltați cunoștințele tehnice profunde în M365 prin obținerea și menținerea certificărilor de furnizor.
  • Veți lucra într-un mediu cu ritm rapid care sprijină clienții SoftwareONE din întreaga lume.
  • În calitate de asociat de nivel 1 – Servicii gestionate în cloud, veți oferi asistență pentru fusul orar european și veți lucra în cadrul unei echipe care oferă asistență tehnică 24 de ore din 24, 7 zile pe zi, pentru problemele care implică clienții noștri de asistență în cloud. Veți opera sub presiune pentru a izola problemele care afectează direct sistemele clienților noștri.
  • Programul de lucru va fi specific numai pentru fusul orar EMEA, numai în ture de zi. În funcție de locația dvs., aceasta poate varia între orele 9:00 - 19:00
  • Folosind experiența dumneavoastră și cunoștințele tehnice solide, veți evalua problemele și veți oferi soluții. În calitate de consultant tehnic, se așteaptă ca problemele să fie rezolvate în timp util. Dacă este necesară o escaladare la depanare, aveți sprijinul de nivel 2 și 3, precum și de liderul echipei
  • Echipa în care lucrați oferă servicii de asistență axate pe tehnologiile Microsoft 365.
  • Aplicați tehnici avansate de depanare pentru a oferi soluții unice la nevoile individuale ale clienților noștri
  • Cunoștințele dumneavoastră excelente de limba engleză scrisă vor fi folosite pentru a dezvolta și revizui articolele din baza de cunoștințe și pentru a menține documentația sistemului.
  • Cunoștințele dumneavoastră vorbite în limba engleză vor fi folosite pentru comunicarea cu clienții, după cum este necesar; ținându-i la curent cu progresul incidentului, notificându-i cu privire la actualizările pentru solicitările de servicii.
  • Urmați procesul de calitate/securitate definit pentru angajament
  • Asigurați o comunicare adecvată și rezolvarea rapidă a biletelor
  • Stimulați comunicarea cu clienții în timpul evenimentelor critice
  • Luați măsuri corective pe baza sondajelor de satisfacție a clienților
  • Lucrați în conformitate cu programele de îmbunătățire a serviciilor
Experiența ta Ce trebuie să vedem de la tine
  • Minim 1 an de experiență în suport M365
  • Limbi: germana si engleza
  • Experiență demonstrabilă de lucru în medii de întreprinderi mari supuse controlului schimbărilor conform celor mai bune practici ITIL
  • Aveți nivel de calificare, experiență practică de lucru în acest domeniu, permițându-i să fie aplicat în situații de rutină de bază, cu îndrumare sau supraveghere minimă.
    • Înțelegerea și sprijinirea sarcinilor de lucru de bază M365: Exchange Online. Sharepoint, OneDrive, echipe (non UC)
  • Aveți un nivel de conștientizare, o înțelegere generală a capacității/abilităților, dar datorită experienței practice minime, necesită îndrumare și supraveghere extinsă cu privire la:
    • Calitatea serviciului și a rețelei (DNS, QoS, CoS)
    • Cunoașterea infrastructurii de bază Microsoft de bază
    • Depanarea tehnologiilor de bază legate de Microsoft Security
    • Integrarea e-mailului - capabil să depaneze, în limita consolei de administrare și a limitărilor de acces, să schimbe cu orice gateway-uri de securitate și e-mail existente pe care le-ar putea avea clientul, de exemplu Mimecast, Barracuda etc.
    • Managementul dispozitivelor mobile - capabil să depaneze problemele legate de politica Intune care pot afecta accesul clienților la mediul lor
    • Depanarea clienților desktop în ceea ce privește interacțiunea lor cu sarcinile de lucru de bază M365
Calificări preferate
  • Cunoașterea caracteristicilor de securitate și conformitate Office 365 și a protocoalelor de autentificare.
  • Microsoft MS-900, AZ-900
  • În mod ideal, experiență într-un rol anterior în Modern Workplace într-o capacitate de servicii gestionate
  • Absolvent universitar, de preferință cu o diplomă de Inginerie în Electronică și Telecomunicații sau Tehnologia Informației
  • Experiență de lucru în cadrul unei organizații certificate ISO/IEC 20000
  • Certificare ITIL Foundations
Personalitatea ta
  • Valorile noastre de bază se potrivesc sistemului dvs. de valori
  • Înțelege clientul
  • Pasiune pentru furnizarea de excelență în proiecte
  • Lucrează în colaborare
  • Dorința de a contribui la baza de cunoștințe de escaladare centrală
  • Adaptabil pentru a accepta schimbarea
  • Ia inițiativa
  • Abordare metodică a depanării
  • Ascultător activ și comunicator eficient
  • Abilitatea de a prioritiza și de a demonstra o disciplină neobosită în atingerea obiectivelor
Ce ar trebui să știți cu adevărat despre noi Îndepărtați totul. Îndepărtați marca noastră, îndepărtați-ne clădirile, îndepărtați-ne birourile. Cu ce ​​rămânem? Oamenii noștri. Acesta este ceea ce face ca SoftwareONE să aibă succes. Oameni pasionați care trăiesc și respiră valorile noastre în fiecare zi, care ne încântă clienții, în fiecare zi și care merg mai presus și dincolo, în fiecare zi. Cultura noastră este unică și cred că a avea oamenii potriviți și a le împuternici pentru a reuși este cheia absolută a succesului nostru. Patrick Winter, fondator. Ce ne așteptăm de la angajații noștri Succesul la SoftwareONE nu este definit de ceea ce faci pentru tine, ci de ceea ce oferi clienților noștri, afacerii și angajaților din jurul tău. Angajații SoftwareONE sunt energici, agili și sunt concentrați laser pe furnizarea de satisfacții și rezultate de clasă mondială pentru clienți. Liderii noștri își motivează și inspiră echipele și oferă un mediu de lucru care oferă niveluri incredibile de satisfacție a angajaților. Suntem umili, avem un grad foarte mare de integritate și pur și simplu nu suntem interesați de politică. Liderii noștri operează cu un nivel înalt de disciplină, dar sunt capabili să lucreze la Speed, să gestioneze schimbarea într-o economie globală. „SoftwareONE este un angajator cu șanse egale. Având satisfacția angajaților una dintre valorile noastre de bază, suntem pasionați de diversitate și ne angajăm să creăm un mediu incluziv pentru toți angajații noștri. Funcția de muncă Software și servicii cloud

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SoftwareOne pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SoftwareOne pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SoftwareOne locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?