Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Asigurarea de consultanta si suport tehnic clientilor;
- Preluare si rezolvare tichete software Level 2;
- Escaladare tichete catre suport software Level, testarea si implementarea in locatiile clientului a solutiilor furnizate de Level 3;
- Urmarirea alarmelor venite de la sistemul de monitorizare;
- Asigurarea asistentei tehnice remote sau in locatiile clientilor;
- Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport Level 1 si suport Level 2;
- Instruirea echipei de Level 1 suport si a echipelor de Service on-site;
- Testarea versiunilor noi de aplicatii software de retail conform planurilor de testare existente;
- Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware;
- Actualizarea in filiale a versiunilor noi de aplicatii;
- Dezvoltarea de scripturi Windows/Linux bash;
Cerinte:
Beneficii:
- Tichete de masa
- Card business clinica medicala privata
- Abonament 7 card
- 22 zile concediu/an + zile suplimentare in functie de vechimea in munca