Level 2 Software Support (Linux)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Asigurarea de consultanta si suport tehnic clientilor;
  • Preluare si rezolvare tichete software Level 2;
  • Escaladare tichete catre suport software Level, testarea si implementarea in locatiile clientului a solutiilor furnizate de Level 3;
  • Urmarirea alarmelor venite de la sistemul de monitorizare;
  • Asigurarea asistentei tehnice remote sau in locatiile clientilor;
  • Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport Level 1 si suport Level 2;
  • Instruirea echipei de Level 1 suport si a echipelor de Service on-site;
  • Testarea versiunilor noi de aplicatii software de retail conform planurilor de testare existente;
  • Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware;
  • Actualizarea in filiale a versiunilor noi de aplicatii;
  • Dezvoltarea de scripturi Windows/Linux bash;

Cerinte:

  • Absolvent facultate profil informatic (Facultatea de Automatica si Calculatoare reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte de baza de retelistica (suita TCP/IP);
  • Cunostinte sisteme de operare Linux/Windows Server;
  • Cunostinte Microsoft SQL Server basics
  • Limba engleza scris si vorbit nivel avansat, exprimare fluenta

Beneficii:

  • Tichete de masa
  • Card business clinica medicala privata
  • Abonament 7 card
  • 22 zile concediu/an + zile suplimentare in functie de vechimea in munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Romanian Business Consult SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?