Descriere Descrierea
postului
Lifecycle Service Manager de proiect și Biroul de manager de servicii va fi responsabil să ofere management de proiect în conformitate cu procesul Emerson PMO și cerințele locale. Asigurați-vă că fiecare proiect este livrat la timp, în limitele bugetului aprobat și pentru satisfacția clientului. Colaborați cu birourile comerciale Emerson Europe pentru a raporta KPI relevanți pentru a măsura performanța afacerii.
Responsabilitati
- Construiți și mențineți parteneriate de afaceri cu clientul și acționați ca punct principal de contact pentru client în ceea ce privește programul comercial și programul;
- Gestionați, mențineți și comunicați programele de proiect în conformitate cu data contractuală de livrare și cu datele convenite de client pentru toate etapele cheie ale proiectului;
- Conduce ședința de predare a propunerii, ședințe interne și de lansare a clienților, ședințe privind stadiul proiectului și întâlniri cu clienții;
- Responsabil pentru performanța financiară a proiectului, inclusiv bugete, GP, ETC și EAC-uri față de țintele de profit As-Sold;
- Gestionarea schimbărilor interne și externe prin Procesul de management al schimbărilor;
- Responsabil pentru comunicarea cu clientul/antreprenorul de inginerie pentru a obține aprobarea pentru toate comenzile externe de modificare;
- Colaborați cu birourile comerciale pentru a colecta KPI-uri relevanți și pentru a revizui performanța cu Lifecycle Services Manager pentru a genera îmbunătățiri;
- Actualizează și menține procedurile standard de operare;
- Sprijiniți Managerul de Servicii pentru a conduce standardizarea instrumentelor de servicii ale sistemului de afaceri în strânsă colaborare cu grupul global PMO;
- Motivați, inspirați și dezvoltați membrii echipei de proiect pentru a face diferența;
- Pregătiți revizuirea proiectului și prezentați performanța proiectului;
- Asigurați-vă că bunele practici de sănătate și siguranță sunt efectuate în conformitate cu Politica de sănătate și siguranță a companiei;
- Gestionează relația cu clientul și toate părțile interesate;
- Raportați și escaladați problemele și riscurile conducerii, după cum este necesar;
- Participa la audituri interne si externe.
Cerințe
- diplomă de licență într-o disciplină legată de inginerie sau management de proiect;
- Minim 3 ani experiență în gestionarea proiectelor pe baza structurii de defalcare a lucrărilor;
- Bună înțelegere a proceselor de afaceri, aspecte de conformitate comercială;
- Experiență în gestionarea membrilor echipei de la distanță;
- Calificări recunoscute în Project Management, adică PMI & PMP reprezintă un avantaj;
- Excelente abilități de comunicare internă și de orientare către clienți;
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală;
- Abilități organizaționale solide, inclusiv atenție la detalii și abilități de multi-tasking;
- Cunoștințe solide de lucru Microsoft Office;
- Leadership și atitudine antreprenorială.
Despre noi
DE CE EMERSON
Angajamentul nostru față de oamenii noștri
de pe tot globul, suntem uniți de un scop unic:
promovăm inovația care face lumea mai sănătoasă, mai sigură, mai inteligentă și mai durabilă.
Investim în angajații noștri pentru a ne asigura că au cunoștințele de piață, abilitățile și competențele necesare pentru a aduce acest scop la viață, în timp ce concurează și conduc într-o economie globală.
Programele noastre de formare se concentrează pe dezvoltarea end-to-end, de la integrare până la conducerea superioară.
Succesul nostru este măsurat prin impactul pozitiv pe care îl avem asupra oamenilor, comunităților noastre și lumii prin concentrarea neclintită asupra progresului de mediu, social și de reglementare. Aflați mai multe despre noi!
Angajamentul nostru față de diversitate, echitate și incluziune
La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.
Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre Cultura și Valorile noastre și despre Diversitate, Echitate și Incluziune la Emerson.
Dacă aveți un handicap și întâmpinați dificultăți în accesarea sau utilizarea acestui site web pentru a aplica pentru un post, vă rugăm să contactați:
[email protected] .
Despre Emerson
Emerson este o companie globală de top în tehnologie, software și inginerie, care oferă soluții inovatoare pentru clienții din piețele industriale, comerciale și rezidențiale.
Afacerea noastră cu soluții de automatizare ajută producătorii de procese, hibride și discrete să maximizeze producția, să protejeze personalul și mediul, optimizând în același timp costurile de energie și de operare.
Afacerea noastră de soluții comerciale și rezidențiale ajută la asigurarea confortului și a sănătății umane, la protejarea calității și siguranței alimentelor, la promovarea eficienței energetice și la crearea unei infrastructuri durabile.
Ajutăm clienții din cele mai esențiale industrii ale lumii să rezolve cele mai mari provocări ale vieții moderne.
În fiecare zi, forța noastră de muncă globală îndeplinește Scopul nostru unificat și trăiește valorile pe care le avem aproape ca organizație:
Integritate, Siguranță și Calitate, Sprijiniți oamenii noștri, Orientarea către clienți, Îmbunătățirea continuă, Colaborare și Inovare.
Cauzele noastre –
Planeta, Umanitatea, Campionul, Incluziunea și Viitorul – modelează, definesc și alimentează cultura Emerson, inspirând în același timp spiritul nostru inovator și ne conducând concentrarea.
Fie că ești un profesionist consacrat care dorește o schimbare în carieră, un student universitar care explorează posibilități sau ai primit recent diploma de master, vei găsi oportunități la noi. Alătură-te echipei noastre și începe-ți călătoria astăzi!
Fara apeluri sau agentii va rog.