Local Number Portability Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de lider în industrie și furnizor de software-as-a-Service, misiunea noastră la 8x8, Inc. [NYSE: EGHT] este de a transforma viitorul comunicațiilor de afaceri. Platforma de comunicații deschise (TM) 8x8 reunește în mod unic soluții de voce, video, colaborare, Contact Center și API de clasă enterprise, ajutând companiile din întreaga lume să-și transforme experiența clienților și angajaților și dând putere forțelor de muncă din întreaga lume să lucreze mai inteligent.

Pentru informații suplimentare, vizitați www.8x8.com sau urmăriți 8x8 pe LinkedIn, Twitter și Facebook.

Portabilitatea numerelor locale (LNP) le permite consumatorilor să-și transfere numărul de telefon existent (tradițional sau bazat pe Internet) de la un furnizor de servicii telefonice la altul. Cu 8x8 Internet Phone Service, clienții pot solicita serviciul de portabilitate gratuit în orice moment în timpul procesului de comandă inițială sau chiar și după ce au devenit abonați 8x8, atâta timp cât mențin serviciul telefonic pentru numărul pe care doresc să-l transfere.

În calitate de Specialist LNP, veți asigura cel mai înalt nivel de satisfacție a clienților prin coordonarea cu succes a portarii proiectelor LNP pentru clienții și partenerii mai mari ai 8x8. Veți echilibra o varietate de responsabilități și veți comunica eficient în mai multe grupuri, în timp ce exemplificați valorile de bază 8x8.

Responsabilitati
  • Coordonați, urmăriți și finalizați în mod eficient mai multe proiecte de portare fără timpi de nefuncționare pentru clienții noștri
  • Serviți ca o legătură între furnizorii noștri, partenerii și utilizatorii finali pentru cererile de portare
  • Lucrați îndeaproape cu operatorii de schimb local (LEC) și transportatorii internaționali de bază ai 8x8 pentru a facilita transferurile de numere de telefon
  • Monitorizați cererile de porturi de la început până la finalizare
  • Activați numerele de telefon portate
  • Asistență la activitățile de portare și activitățile și sarcinile de furnizare, după cum este necesar/direcționat
  • Depanați și rezolvați escaladarea de la clienți, vânzări și alte echipe de asistență prin telefon, chat, cazuri și/sau e-mailuri
Calificări
  • Experienta anterioara intr-un rol de Customer Support/Customer Service
  • Cunoștințe excelente de limba engleză scris și vorbit
  • Experienta cu sisteme CRM si MS Excel
  • Înțelegerea conceptelor de bază de facturare
  • Experiență cu procesele LNP și industria telecomunicațiilor reprezintă un plus
  • Jucător de echipă dovedit, cu abilități interpersonale puternice
  • Abilitatea de a lucra în echipe și la toate nivelurile organizației
  • Abilități interpersonale și caracter pentru a construi încrederea și a menține credibilitatea
  • Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului
Program de lucru
  • 9:00 - 18:00
  • Mediu de lucru hibrid – vi se va cere să lucrați cel puțin 2 zile/săptămână de la birou
Lucrează la 8x8
  • Tehnologie lider în industrie, premiată și recunoscută în două Quadrant Magic Gartner
  • Cultură incluzivă, susținătoare și colaborativă, dar cu o mentalitate de câștig
  • Încurajare și mediu pentru a face diferența
  • Distracție – vezi postările noastre pe Instagram în Marea Britanie, România și SUA, zâmbetele sunt reale
  • Pasiune profundă pentru a face tot ce este mai bun pentru clienții noștri, oferindu-le cele mai bune servicii și cea mai bună tehnologie
Oferta noastra
  • Veți face parte dintr-o echipă/companie globală de mare succes (Marea Britanie, SUA, România, Australia, Noua Zeelandă etc.)
  • Fiind o ținută compactă și cu o creștere mare, performanța ta este vizibilă pentru nivelul executiv. Suntem în căutarea celor mai performanti care ne vor conduce la obiectivele noastre
  • Căutăm oameni cu idei grozave, care pot fi implementate și puse în aplicare, pentru a îmbunătăți și accelera procesele noastre nu numai intern, ci și pentru clienții noștri
  • 25 de zile de concediu anual. Vacanță suplimentară de 1 zi de concediu pentru fiecare 2 ani întregi de angajare (max. până la 5 zile)
  • Sărbătorile legale (sărbătorile legale) în timpul weekendului, sunt respectate în zilele lucrătoare
  • Participarea la schema de bonusuri a companiei – bazată pe performanța companiei și performanța individuală
  • Planul de cumpărare de acțiuni pentru angajați
  • Pensiune privata
  • Asigurari de viata de grup
  • Asistență medicală privată
  • Tichete de masă
  • Indemnizație de telecomunicații
  • Alocație pentru nou-născut
  • Alocație de Crăciun și Paște
  • Platformă flexibilă de beneficii
  • Activități și evenimente de implicare a angajaților
  • Inițiative de învățare și formare
  • Program de lucru flexibil
Pentru o privire mai atentă asupra modului în care arată viața la 8x8 International și la biroul din Cluj, consultați pagina noastră de Instagram.

8x8 crede că diversitatea face compania noastră mai puternică, motiv pentru care suntem un angajator mândru de egalitate de șanse și încurajăm tot personalul nostru să-și aducă eul autentic la muncă. Credem în corectitudine și credem în securitate, așa că ne rezervăm dreptul de a verifica antecedentele oricui căruia îi oferim o ofertă de angajare.

Pentru solicitanții europeni de locuri de muncă, Notificarea noastră privind confidențialitatea solicitanților de locuri de muncă poate fi găsită aici .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are 8x8 locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?